Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: ورود و خروج از مرزهای هوایی و زمینی استان تا ۱۰ روز آینده ممنوع بوده و تنها افرادی که شامل هفت بند استثنای ستاد ملی مقابله باشند، به شرط داشتن کارت واکسیناسیون و همچنین تست پی سی آر منفی امکان عبور را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه احتمال دارد محدودیت ها دوباه تمدید شود، ادامه داد: دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر جمهوری اسلامی ایران، دارندگان روادید تحصیلی اعم از طلاب و دانشجویان خارجی، دارندگان روادید ورود بازرگانان و تجار، دارندگان روادید با حق کار، دارندگان روادید درمانی و گردشگری سلامت، دارندگان روادید سرمایه‌گذاری، دارندگان مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه در صورت ارایه کارت واکسیناسیون و داشتن تست پی سی آر منفی در داخل اجازه ورود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: همچنین بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج مسافر از هشت کشور آفریقایی تا مهلت تعیین شده ممنوع است.

ابراهیمی اضافه کرد: ورود مسافران غیر ایرانی از کشورهای انگلیس، دانمارک، نروز و فرانسه به صورت مستقیم و غیرمستقیم نیز در این مدت ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قدرت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست، گفت: باید اقناع سازی مردم در راستای کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این سویه با تلاش همگانی صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، تاکنون یک مورد از سویه امیکرون در آذربایجان غربی مشاهده شده است؛ این استان یکی از مناطق مرزی کشورمان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا آذربایجان غربی فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت دارندگان روادید آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت