Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی قره‌داغی روز چهارشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سردار سلیمانی عبد صالح خدا بود و در مسیر امر ولی خودش پا گذاشت، اظهار داشت: ما در وجود حاج قاسم عبودیت را به تمام معنا می بینیم، سردار سلیمانی غرق در توحید بود و به غیر از خدا از کسی نمی ترسید.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با آن جذبه ای که داشتند نه فقط حزب اللهی ها عاشقش بودند بلکه او نزد همه با هر عنوانی محبوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قره‌داغی اظهار داشت: همه مسلمانان و حتی غیرمسلمانان هم علاقه مند سردار سلیمانی شده بودند، اینکه کسی به این درجه برسد مشخص است که خصایص ویژه و ممتازی دارد. اینکه کسی به این شکل که دل همه را برده باشد زمانی اتفاق می افتد که ارتباطش با خدا در حد اعلی باشد.

وی با بیان اینکه سلامت نفس و اخلاص سردار سلیمانی در حد اعلی بود، گفت: ولایت پذیری و ذوب بودن در ولی، ویژگی بارز سردار سلیمانی بود به طوری که خود را فقط یک سرباز در این راه می دانست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی بسیار اهل اشک و دلتنگ شهادت بود، گفت: آخرش هم شهادت نصیب این بنده صالح خدا شد.

حجت الاسلام قره‌داغی به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تبیین مکتب سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما باید در کتابها و سایر فرآوردهای فرهنگی مثل فیلم و انیمیشن این مکتب شناسی را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در این راستا برنامه های مختلفی داشته باشیم تا یاد و نام سردار سلیمانی در همه جا باشد. 

  

برچسب‌ها مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی زنجان مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی زنجان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد