Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رامسر از پیگیری تخصیص اعتبارات طرح‌های هدایت آب‌های سطحی در وزارت کشور خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی امینی‌شاد در جمع مدیران شهرداری رامسر اظهار کرد: جهت اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با تخصیص اعتبارات فاز به فاز آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم رامسر را به سمت شهری ایمن، شاد، یادگیرنده، زیست پذیر و تاب‌آور برای تمام فصول پیش ببریم، تصریح کرد: با حضور در استانداری مازندران و مشورت و حمایت استاندار و جهت دیدار با مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزارت کشور در راستای جذب اعتبارات برای اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی جلساتی در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رامسر گفت: رامسر یکی از پر باران‌ترین شهرهای کشور است. در زمان بارش باران‌های سیل‌آسا با آب‌گرفتگی در برخی نقاط مواجه هستیم که سبب خساراتی به اموال عمومی و شهر و مسدود شدن جاده‌ها می‌شود.

امینی‌شاد اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همراهی نماینده و فرماندار شهرستان، پیگیر توسعه همه جانبه شهر هستند تا سبب رفاه حال شهروندان شود و در این راه نیازمند نگاه ویژه مسئولان ملی و استانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهر رامسر با داشتن موقعیت گردشگری نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و توسعه‌پذیری در حوزه‌های عمرانی و گردشگری جهت خدمات‌دهی بهتر به گردشگران و شهروندان است.

شهردار رامسر خاطر نشان کرد: طرح هدایت آب‌های سطحی نیازمند ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای آن است که شهرداری رامسر به تنهایی قادر به اجرای آن نبوده و نیازمند حمایت مسئولان ملی و استانی جهت تحقق این امر است. همچنین احیای باغ ۳۳ هکتاری و توسعه رینگ شهری نیز در دستور کار شهردار رامسر قرار دارد و به زودی شاهد اقدامات عملیاتی در این حوزه خواهیم بود.

کد خبر 545141

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران رامسر شهر رامسر شورای شهر رامسر اصفهان رامسر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هدایت آب های سطحی شهردار رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به اراضی دهدشت غربی نیازمند یک هزار میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: 17 سال پیش پروژه آبرسانی به اراضی دیم دهدشت غربی آغاز شد، ولی هنوز تکمیل و به بهره‌برداری نرسیده است، هرچند در دولت سیزدهم سرعت عملیات اجرایی تسریع داده شده است.

وی اعتبار مورد نیاز پروژه را یک‌هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پروژه ملی تأمین آب اراضی دهدشت غربی از طریق رودخانه مارون با هدف تأمین 49 میلیون متر مکعب آب مورد نیاز 5 هزار و 500 هکتار اراضی دهدشت غربی در محدوده شهر سوق، روستاهای لیربزرگ، لیرکوچک، چنگلوا و بوا در سال 87 کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن در خرداد سال 90 شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پروژه آب مورد نیاز 3 هزار و 322 هکتار به صورت تحت فشار و 2 هزار و 325 هکتار دیگر را به صورت ثقلی تأمین می‌کند و در صورت افتتاح و بهره‌برداری از آن، شاهد اشتغال 5 هزار نفر هستیم.

به گزارش تسنیم، دهدشت غربی با مساحت هفت هزار هکتار، از نظر زمین کشاورزی غنی و مساعد بوده، اما به علت مرتفع بودن آن نسبت به رودخانه‌های مجاور، با کمبود آب مواجه است و ماهیت تپه ماهوری این دشت نیز سبب بروز مشکل در امر آبیاری آن شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است