Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فرهادی، روز چهارشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: پایه اساسی اجرای طرح مدیریت هوشمند بر دو اصل اساسی واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی استوار است. لذا، مقرر شد در سامانه سکوی امید فاز بندی شود.

وی به فاز سوم که کنترل و اجرای طرح محدودیت هوشمند در قالب واحدهای صنفی و صنعتی است، اشاره کرد و گفت: فاز چهارم نیز به ترددها و سفرهای برون شهری اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی ادامه داد: کنترل و نظارت اصلی بر اجرای طرح بر عهده وزارت بهداشت است.

وی افزود: قرار است طرح مدیریت هوشمند خیلی زندگی مردم را محدود نکند، ولی کنترل‌ها را افزایش دهد.

فرهادی گفت: ارائه خدمت به خدمت گیرنده فقط با توجه به واکسیناسیون و بیمار نبودن صورت می‌گیرد و غیر از این باشد، نباید خدمتی ارائه شود. مثلاً برای رفتن به سینما و تئاتر و…، باید واکسن زده باشیم و بیمار هم نباشیم.

وی افزود: ۱۶۸ تا ۱۷۰ پروتکل بهداشتی داشتیم که از زمان شروع پاندمی کرونا در جهان، برای کشور خودمان طراحی و اجرا کردیم که لازم است به روز رسانی شوند.

فرهادی گفت: تا کنون چندین پروتکل به وزارت کشور ارائه شده و به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی مسئول اجرای این طرح هستند. در بحث کنترل واکسیناسیون، سامانه سکوی امید باید لینک ها و ارتباطات لازم را با تمامی دستگاه‌ها برقرار کند.

وی به تاکسی‌ها اشاره کرد و افزود: راننده باید کارت واکسن را در معرض دید مسافر قرار دهد.

فرهادی گفت: فعلاً این کنترل‌ها و نظارت‌ها باید اعمال شود. اولین گزارشی که هفته پیش در ستاد ملی کرونا ارائه دادیم، این بود که ۸۰ درصد کسانی که خدمت در بخش‌ها و صنف‌های مختلف ارائه می‌دادند، واکسن خود را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: در مورد مدارس باید گفت که عمده مشکل ما تهویه است و در برخی از مدارس و استان‌ها، مشکل فاصله گذاری و تراکم کلاس‌ها را داریم. البته در نقاط محروم و روستایی، مشکل تهویه و فاصله گذاری را نداریم. بلکه در شهرهای بزرگ مثل تهران، با چنین مشکلاتی مواجه هستیم.

فرهادی گفت: مدارسی که شرایط حضور دانش آموزان را ندارند، باید کلاس‌ها را به صورت مجازی برگزار کنند.

تکمیل می شود…

کد خبر 5387025

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فرهادی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کووید 19 درمان ناباروری سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو افسردگی ارز دارو نسخه الکترونیک جامعه پزشکی دارو فرهادی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۱۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، افزود: الف‌تا رویدادی است که با شناسایی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.
وی، با بیان اینکه این رویداد شامل دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه می‌باشد، گفت:در بخـش اول مدارس پیشتاز تحول، تجــارب و اقدامات تحـــول‌آفرینـــی ثبــت می‌شوند که از سوی مجموعه معلمان، مربیان، مدیر، عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و باعث ایجاد تحول در «کل مدرسه» شده است.
محمد جمالی آرند، افزود:در بخش دوم هم که شامل تک تجربه‌ها است، تک‌اقدامات تحول‌آفرینی ثبت می‌شوند که از سوی معلمان، مربیان، مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی، هنرآموزان و عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و موجب ایجاد تحول در «بخشی از مدرسه» شده است.
وی، آخرین مهلت بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد علمی را ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و، گفت:مخاطبان رویداد می‌توانند با ورود به وبگاه رویداد به آدرس www.alefta.ir در بخش «عضویت»، حساب کاربری (پروفایل) خود را ایجاد و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی و پرسنلی خود اقدام نمایند. سپس برای ارسال تجربیات خود باید گزینه ثبت تجربیات را انتخاب و در مرحله بعد با انتخاب یکی از گزینۀ‌های «ثبت تجربه در بخش تک‌تجربه‌ها» و «ثبت تجربیات در بخش مدارس پیشتاز تحول» وارد فرآیند ثبت تجربه و اثر خود در بخش انتخابی شوند و تجربیات خود را با تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات شامل فیلم، صوت، عکس و … ارسال نمایند. در ادامه شیوۀ ارسال اثر در هریک از بخش‌ها توضیح داده شده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند