Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@18:08:29 GMT

معرفی هلدینگ تیدی پارس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۱۴۶۴

معرفی هلدینگ تیدی پارس

خدمات موسسه مهاجرتی تیدی پارس شامل اخذ اقامت اروپا، ارائه خدمات اقامتی در اروپا، ارائه خدمات شرکت داری و تجارت در اروپا، ارائه خدمات تحصیلی و اقامتی در کشور روسیه و ارائه خدمات تحصیلی و اقامتی در کشور کانادا می‌شود که در ادامه قصد داریم بیشتر به معرفی بعضی از این خدمات بپردازیم.

امروزه مهاجرت یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی است که شاید ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجرت می‌تواند این فرصت را برای شما فراهم کند تا به موفقیت‌های بیشتری در زندگی شخصی، کاری و تحصیلی دست پیدا کنید. انواع مهاجرت را می‌توان به سه دسته مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و سرمایه گذاری تقسیم کرد. شما از این طرق می‌توانید از فرصت‌های بزرگی استفاده کنید که در کشورهای دیگر برای شما فراهم است و فقط کافیست به دنبال این فرصت‌ها بروید. کلمه مهاجرت به معنی حرکت افراد از یک مکان به مکانی دیگر است. اما در واقعیت مهاجرت به کشورهای اروپایی و گرفتن اقامت به این سادگی نیست و بهتر است با استفاده از دانش شرکت‌های متخصص در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت محل مهاجرت خود را انتخاب نمایید تا در این مسیر راهنمای شما باشند. مهاجرت تاثیرات مثبتی در زندگی شما خواهد داشت که از جمله این تاثیرات مثبت می‌توان به پیدا کردن فرصت‌های شغلی بهتر، افزایش رشد اقتصادی و بهره گیری از شرایط تحصیل و اقامت بهتر اشاره کرد. اما قطعا اگر شما به تنهایی تصمیم به اخذ اقامت در کشورهای اروپایی کنید، با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد.

اقامت اروپا

مهاجرت به اروپا برای بسیاری از افراد رویایی بیش نیست چون بخاطر افزایش جمعیت خواهان مهاجرت به اروپا و محدودیت پذیرش مهاجر به کشورهای اروپایی بسیاری از افراد نمی‌توانند رویای خود را به واقعیت بدل کنند. اما شما در شرایط که اخذ اقامت اروپا برای بسیاری از افراد رویا شده، می‌توانید با استفاده از دانش و همکاری وکلای پایه یک اروپایی رویای خود را به واقعیتی دست یافتنی تبدیل کنید. شرکت متخصص تی دی پارس شانس شما را برای اخذ اقامت اروپایی بالا می‌برد چون علی رغم ناآشنا بودن شما با پروسه مهاجرت، این مجموعه در امر مهاجرت کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند. بهترین و مطمئن‌ترین راه کمک گرفتن از موسسه مهاجرتی تی دی پارس است چون ممکن است با کوچک‌ترین اشتباه برای همیشه نتوانید مهاجرت کنید و پرونده مهاجرتی شما بسته شود. مشاوران تی دی پارس با سال‌ها تجربه با شرایط اخذ اقامت اروپا آشنایی دارند و اقامت اروپا را برای شما به راحتی اخذ خواهند کرد. مشاوران تیدی پارس می‌توانند از طریق سرمایه گذاری، از طریق ثبت شرکت، از طریق تمکن مالی، از طریق ویزای کاری و یا از طریق تحصیل برای شما اقامت اروپا بگیرند.

اقامت اسلواکی

شما می‌توانید با استفاده از کمک وکلا و مشاوران تی دی پارس اقامت اسلواکی بگیرید. برای اخذ اقامت اسلواکی می‌توانید از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت، تمکن مالی، تحصیل یا کار در اسلواکی اقدام کنید. اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری یکی از پرطرفدارترین روش‌های اخذ اقامت است اما چون افراد زیادی قصد اخذ اقامت با این روش را دارند، به همین دلیل کار ساده‌ای نیست. برای اخذ اقامت اسلواکی با این روش، شما باید برای سرمایه‌گذاری خود به دولت اسلواکی طرحی ارائه دهید. در صورت تصویب شدن طرح کارت اقامت 5 ساله اسلواکی دریافت می‌کنید و بعد اقامت دائم می‌گیرید. شرکت تی دی پارس راهنمای خوبی برای ارائه طرح سرمایه گذاری در اسلواکی خواهد بود و راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین راه‌ها را برای گرفتن اقامت دائم پیشنهاد خواهد داد.

اقامت کانادا

همچنین اگر خواهان اخذ اقامت کانادا باشید می‌توانید از طریق ویزای استارت آپ کانادا، سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت، تحصیل، کار و یا داشتن تخصص اقامت دائم بگیرید. جالب است بدانید حتی از طریق ازدواج هم می‌توان اقامت کانادا گرفت. همانطور که گفته شده روش‌های زیادی برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد که هر یک از این روش‌ها سختی‌ها و آسانی‌های خاص خود را دارند. مجموعه تیدی پارس با آشنایی کامل با هر یک از این روش‌ها می‌تواند راهنمای شما در مسیر انتخاب روش اخذ اقامت تا گرفتن اقامت دائم کانادا باشد. هدف این مجموعه آسان کردن اخذ اقامت و رساندن شما به اهدافتان است. برای مشاوره با کارشناسان تی دی پارس تماس بگیرید. یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا، اقامت و اخذ پاسپورت کانادا از طریق سرمایه گذاری است.

اقامت ترکیه

ترکیه نزدیک‌ترین کشور مهاجرپذیر در همسایگی ایران است که امروزه بسیاری از ایرانی‌ها ترکیه را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. شاید علت آن نزدیکی ترکیه به ایران و هزینه‌های کمتر آن نسبت به کشورهای دیگر باشد. شما می‌توانید از طریق خرید ملک، ثبت شرکت و سرمایه گذاری در ترکیه اقامت بگیرید که بهترین و آسان‌ترین روش خرید ملک در ترکیه است. چون کشور ترکیه قانونی تصویب کرده که مهاجران می‌توانند حتی با خرید ارزان‌ترین خانه هم اقامت موقت بگیرید. موسسه تیدی پارس به شما کمک می‌کند تا با گرفتن پاسپورت ترکیه موقعیتی مناسب و شرایطی ایده آل در ترکیه برای خودتان فراهم کنید.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم شما را با مفهوم مهاجرت و سختی‌های اخذ اقامت آشنا کنیم. در نهایت شما را با موسسه مهاجرتی تی دی پارس آشنا کردیم که به شما کمک می‌کند تا در کشورهای مختلف اقامت بگیرید و شرایط زندگی، شغلی و تحصیلی خودتان و خانواده‌تان را بهبود ببخشید. شرکت تیدی پارس با همکاری موسسه حقوقی اسمارت می‌تواند فرایند اخذ اقامت را برای شما آسان کند. شما می‌توانید بدون واسطه بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت از شرکت تی دی پارس فراهم نماید. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه اخد اقامت با این موسسه تماس بگیرید و یا حضوری با تعیین وقت قبلی برای مصاحبه به دفتر مجموعه تی دی پارس در جردن تهران مراجعه نمایید.

کد خبر 646487

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طریق سرمایه گذاری بسیاری از افراد اخذ اقامت اروپا برای اخذ اقامت شما می توانید اقامت کانادا ارائه خدمات اقامت دائم برای شما خرید ملک ثبت شرکت روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • (ویدیو) اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع