Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مرتضایی روز چهارشنبه پس از شکست در نخستین بازی تیمش در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال قهرمانی تیم کارگری مس سرچشمه در جام جهانی (مسابقات کارگری کمپانی های جهان) در دبی، تصمیم گرفته شد بازیکنانش بتوانند در کشور به عنوان یک تیم کار کنند و خدا را شکر در لیگ دسته یک کشور آغاز به کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اینکه هم اکنون این تیم بیش از یک ماه است که کارش را آغاز کرده است، اظهار داشت: مدیرعامل تربیت بدنی کارمندان مس سرچشمه فوق العاده فعال و پیگیر مسائل تیم است و توانسته یک مجموعه خیلی خوب به لحاظ فنی راهی مسابقات کند. 

مرتضایی با اشاره به اینکه حدود چهار بازیکن به این تیم اضافه شده است، تصریح کرد: هفته گذشته اردوی آماده سازی داشتیم که در این اردو سعی کردیم یکسری مسائل فنی را که به روز هستند و تفاوت هایی که بین مسابقات لیگ و کارگری وجود دارد را با بازیکنان کار کنیم. 

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم نتیجه خوب و قابل قبولی به عنوان یک تیم کارگری حاضر در رقابت های کشوری به دست آوریم. 

وی گفت: هم اکنون من به عنوان مدیر فنی در خدمت این مجموعه هستم و با کمک سر مربی تیم فوتسال و هماهنگی های خوب مجموعه فوتسال مس سرچشمه امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم. 

مرتضایی تصریح کرد: اکنون فرصت مناسبی داریم تا ضمن حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری، بتوانیم برای مسابقات داخل مجموعه ایمیدرو نیز آماده شویم.

وی با تأکید بر اینکه اطمینان دارم کار زیادی در پیش داریم، ابراز امیدواری کرد، با کمک هم بتوانیم تیم خوبی را داشته باشیم و کم کم تلاش کنیم تا به لیگ برتر نیز صعود کنیم.

تیم فوتسال مس سرچشمه پس از قهرمانی در مسابقات کارگران جهان، روز سه شنبه هفته در نخستین هفته چارچوب رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور با تیم ره سو تبریز دیدار و با نتیجه پنج بر ۲ این مسابقه را به میزبان خود واگذار کرد.

برچسب‌ها مس سرچشمه فوتسال کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مس سرچشمه فوتسال کرمان مس سرچشمه فوتسال کرمان مس سرچشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • ملی‌پوش فوتسال: ما ایرانیم و عاشق فینال پرتماشاگر
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری