Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله علی‌عسگریان، کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار از امروز تا اواسط هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و شمالی استان بارش پراکنده و در جنوب و غرب برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌عسگریان با اشاره به اینکه روز یکشنبه بارش‌ها در سطح استان تقویت خواهد شد، گفت: طی فعالیت این سامانه، مه‌آلودگی، کاهش دید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۰ و کمینه فردا صفر درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۱۱ و شاهین‌شهر و میمه با ۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

 

راهداری در تمام محورهای استان اصفهان در حال آماده‌باش است

مریم تاکی، رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از سمت جنوب و جنوب غرب استان بارش‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: بارش برف از صبح امروز به صورت پراکنده در جاده شهرضا-سمیرم- یاسوج شروع شده و با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی این بارش‌ها از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده به صورت شدید و در برخی مقاطع با شدت کمتر در مناطق جنوب، جنوب غرب و شمال غرب استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از امروز چهارشنبه تا یکشنبه هفته آینده راهداری آماده‌باش برای بارش‌های زمستانه است، بیان کرد: بارش در مناطق کوهستانی به صورت برف است، در حال حاضر تردد به صورت ایمن و روان در همه محورهای استان اصفهان برقرار است، رانندگان از تردد و سفرهای غیرضروری به ویژه به مناطق کوهستانی و در ساعات انتهایی شب و زمان تاریکی خودداری کنند.

تاکی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در تمام محورهای استان به ویژه جنوب، جنوب غرب، غرب و شمال غرب در حالت آماده‌باش هستند، اضافه کرد: راهداران در راهدارخانه‌ها و محور تمام شهرستان‌هایی که بارش در آن‌ها جریان دارد یا پیش‌بینی بارش در آن‌ها شده است، حضور دارند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به رانندگان توصیه کرد برای تردد در این محور‌ها چراغ‌های مه‌شکن را روشن و با احتیاط رانندگی کنند و زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و البسه گرم همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مدیریت راه های اصفهان آسمان اصفهان تشدید بارش ها در اصفهان استان اصفهان پیش بینی اداره کل بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته در ورزنه نیز ۶ میلی متر، پادنای علیا و اصفهان ۳ میلی متر، فریدونشهر ۲ میلی متر و چادگان یک میلی متر بارش باران ثبت شده است.
لیلا امینی با اشاره به اینکه با توجه به خروج سامانه ناپایدار از استان جوی به نسبت پایدار تا روز سه شنبه بر روی استان است حاکم است، افزود: از بعد از ظهر و اوایل امشب با فعال شدن برخی از امواج ناپایدار، رشد ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و بارش خفیف باران در استان انتظار می رود .  
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه پیش رو سامانه جدیدی وارد استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان