Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پس از چاپ کتاب حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها مجله تایمز در اقدامی خصمانه و کینه توزانه، با توهین به حاج قاسم عزیز از انتشار این قبیل آثار برای کودکان ایرانی ابراز نگرانی کرد.

این مجله با تکرار ادعاهای گذشته مقامات آمریکایی، صهیونیستی از اینکه شهید دلها در این اثر عمو قاسم نامیده شده و همچون پدری مهربان کودکان یمن و فلسطین و عراق را برای مبارزه با نیروهای متجاوز متحد می‌کند ابراز ناخشنودی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجله تایم با تیتر «بازآفرینی سلیمانی به عنوان قهرمان مهربان ادبیات داستانی» ضمن اقرار به جاری و ساری بودن روح این شهید بزرگوار، نسبت به چاپ کتاب‌های کودک با محوریت حاج قاسم سلیمانی از جمله کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» ابراز ناخرسندی و نگرانی کرده است.

کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، به قلم رحیم مخدومی و در انتشارات کتاب جمکران منتشر گردیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حاج قاسم شهید سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز