Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:07:55 GMT

حضور در اجتماع هشتم دی تجدید میثاق با ولایت است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۴۹۲

حضور در اجتماع هشتم دی تجدید میثاق با ولایت است

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان در این پیام مشترک آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی  به‌مناسبت حماسه هشتم و نهم دی‌ماه، با یادآوری حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر گیلان در براندازی بساط فتنه و فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸، از مردم خواستند تا در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) حضوری پرشور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است؛ «هشتم و نهم دی ماه هر سال یادآور حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر گیلان در براندازی بساط فتنه و فتنه‌گران در سال ۱۳۸۸ است که با دریافت مدال پرافتخار بصیرت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری بر افتخارات ولایتمداران این دیار افزودند.

گیلانیان آگاه و همیشه در صحنه ثابت کرده‌اند که در همه ادوار همچون استعمارستیزی دوران انقلاب مشروطه، استکبارستیزی دوران انقلاب ۵۷ و شکل‌گیری جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و نیز برچیدن فتنه سال ۸۸ جزء طلایه‌داران بوده‌اند و نقش برجسته ای از خود نشان دادند.

در بخش دیگری از پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان اضافه شده: در شرایطی که معاندان این مرز و بوم با وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و پنهان کردن دستاوردها، امید مردم به آینده نظام را هدف گرفته اند؛ خواص جامعه باید با هوشیاری کامل بدانند که فتنه فقط محدود به یک دوره و توسط یک جریان نیست بلکه‌ دشمنان این مردم برای رسیدن به اهداف خود در هر برهه‌ای می‌کوشند تا در مسیر پیشرفت ایران اسلامی سنگ‌اندازی کنند.

معتقدیم که بازخوانی و روشنگری فتنه‌های زنجیره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه‌های اخیر به‌ویژه فتنه ۸۸، خواهد توانست زمینه هرگونه فرصت‌سازی برای تولید فتنه‌ها و هزینه‌های جدید علیه ملت و مملکت اسلامی را مسدود و بیداری ایرانیان فهیم در استفاده از فرصت‌های نوین برای پویایی هرچه بیشتر را فراهم سازد.

در خاتمه این پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان آورده شده است: اینجانبان با تبریک روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و قدردانی از حماسه سازان حرکت هشتم دی در گیلان و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، معتقدم حفظ وحدت و انسجام، پیام اصلی و ماندگار یوم الله نهم دی و جزء تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید بیش از پیش در جهت گسترش همدلی و همراهی گام برداریم و از همه مردم شریف و آگاه استان دعوت می کنیم تا در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت که صبح پنجشنبه ۹ دی ماه در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار می شود، حضوری پرشور یابند.»

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با صدور پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی در روستاها، بخش‌ها و شهرهای لرستان تبریک گفت.

 متن پیام ابوطالب شفقت به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم:
ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛ 
امام حسن عليه السلام : هيچ قومى با يكديگر مشورت نكردند مگر آن كه به راه پيشرفت خود رهنمون شدند.(تحف العقول، ص ۲۳۳)

نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی در حل مشکلات جوامع محلی دارد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم؛ تعامل و گفت‌وگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داد و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند. شوراها، یکی از عالی ترین نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مستقیم مردم در اداره و مدیریت جامعه اس که در صورت ارائه کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند مهم‌ترین بازوی توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیز باشند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاە شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لرستان به خدمتگزاری مشغول و با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند را تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی شهرها و روستاهای این استان در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی موفق و موید باشید.

 

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند