Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال انتشار تصاویری مبنی بر تخریب محل کسب یک معلول مراغه‌ای در فضای مجازی، شهردار منطقه یک مراغه گفت: شهرداری مراغه به خاطر خطرساز بودن این مغازه‌ها به مالک آن اخطار کتبی صادر کرده بود.

برقی گفت: به دفعات متعدد از طرف اهالی به خاطر خطرساز بودن این مغازه‌ها شکایت‌هایی به شهرداری کتبی و شفاهی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف شهرداری برای رفع خطر به مالک اخطاریه صادر شده بود وبه دنبال آن مالک اقدام به اخذ مجوز تخریب کرده است.

وی افزود: یک ماه پیش آتش‌سوزی در یکی از این مغازه‌ها باعث شد تا دادستانی عملیات تخریب و رفع خطر را متوقف کند.

شهردار منطقه یک مراغه ادامه داد: پس از دستور توقف تخریب و رفع خطر، مالک بدون جلب رضایت سرقفلی خودسرانه اقدام به تخریب این مغازه‌ها کرده است.

در ادامه جباری رئیس اداره بهزیستی مراغه گفت: سودجویان برای جریحه‌دارکردن احساسات عمومی اقدام به تهیه و پخش این فیلم در فضای مجازی کرده‌اند.

جباری گفت: بهزیستی به کمک دستگاه قضایی استفاده ابزاری از این توانخواه را پیگیری خواهد کرد.

بنا به اظهار خانواده این معلول، مغازه تخریب شده به صورت سرقفلی، ارث پدری این معلول و برادرش بوده است.

ویدئویی در فضای مجازی از شهروندی معلول در مراغه منتشر شده است که روی آوار محل کسب تخریب شده خود زاری و بی‌قراری می‌کند که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در مراغه شده است.

بنا به گفته شاهدان، صاحب ملک سه باب مغازه در مراغه خواهان خرید مغازه‌ها از صاحبان سرقفلی مغازه‌ها بوده، اما صاحبان سرقفلی حاضر به فروش نبوده‌اند، صاحب نیز به تهدیداتش عمل کرده و مغازه‌ها را تخریب کرده است.

بنا به گفته صاحبان سرقفلی، مغازه‌ها بدون حضور ضابطین قضایی و حکم قضایی تخریب شده و شب قبل از تخریب یکی از مغازه‌ها دچار آتش‌سوزی عمدی شده است.

این فرد معلول یکی از صاحبان سرقفلی است که این مغازه را از پدرش به ارث برده است.


 

کد خبر 646576 برچسب‌ها تخریب سازمان بهزیستی شهرداری استان آذربایجان شرقی معلول و معلولیت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تخریب سازمان بهزیستی شهرداری استان آذربایجان شرقی معلول و معلولیت صاحبان سرقفلی مغازه ها تخریب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم