Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@17:18:06 GMT

دشمن شناسی نیاز جامعه با بصیرت است

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۵۳۸۵

دشمن شناسی نیاز جامعه با بصیرت است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، شیخ سیدعبدالجلیل قتالی اظهار داشت: فتنه جدید دشمنان محاصره اقتصادی کشور برای ایجاد نارضایتی در بین مردم است که همه باید با هوشیاری این توطئه را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: بصیرت از لحاظ لغوی به معنای آگاهی، بینش و دانایی است اما مقصود از بصیرت در فرمایشات رهبر انقلاب در جریان حماسه 9 دی 88 این بود که شما در خط درگیری با دشمن راه درست را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این عالم اهل سنت استان هرمزگان، بصیرت حد وسط انتخاب سره از ناسره و دوست از دشمن و در حقیقت معیار سنجش راه صحیح از راه غلط است.

وی اعلام کرد: مردم باید به آن درجه از رشد فکری و بصیرت برسند تا بتوانند راه صواب‌ از ناصواب را تشخیص بدهند و فریب تبلیغات مسموم و توطئه‌های دشمنان که خود را در لباس دوست ظاهر می‌کنند، نخورند.

شیخ قتالی تصریح کرد: یکی از تعلیمات سازنده قرآن در این رابطه در سوره عصر به صورت سفارش به حق و سفارش به صبر توصیه شده است که خداوند می‌فرماید "قطعا دشمنان در هیچ برهه‌ای از زمان، بیکار نبوده‌اند" و امروز می‌بینیم دشمنان مدام درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: اکنون یکی از بزرگترین ضربه‌هایی که دشمن به کیان نظام وارد کرده، بحث محاصره اقتصادی است که هدفش از این فتنه جدید ایجاد نارضایتی و ناامنی در بین مردم است.

امام جمعه اهل سنت بندر خمیر گفت: در این مقطع قاطعیت و عملکرد صحیح دولت و دولت‌مردان و اصلاح سیستم اداری و قطع کردن دست چپاولگران می‌تواند امید مجددی در مردم زنده‌ کند.

به گفته وی، همه باید چشم و گوشمان به بیانات رهبر معظم انقلاب باشد و با هوشیاری کامل نگذاریم که دشمن در این مسیر نقشه‌های خود را عملی کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حماسه 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق