Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی به این شرح است: بصیرت یعنی تشخیص حق از باطل در حوادث جامعه و واقع نشدن در بیراهه‌ها و کج‌راهه‌ها، اما در فضای غبارآلود فتنه برای غلبه یافتن بر باطل بیش از پیش به بصیرت نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت بصیر ایران در یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ با ایمان، بصیرت و استقامت بر حق حرکت عظیمی را در تاریخ انقلاب رقم زد و بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب وارد کرد و دست قدرت الهی بار دیگر در این رویداد عظیم متجلی شد و به لطف پروردگار کشور از لبه پرتگاهی که توسط دشمنان و خواص بی‌بصیرت در فتنه سال ۱۳۸۸ منتقل شده بود، با حضور ملت وقت شناس نجات پیدا کرد.

بیانیه ادامه یافته است: در مقابل خواص بابصیرتی همچون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و علامه مصباح یزدی با نور معرفت، بصیرت، استقامت و جهاد نه تنها فضای کشور بلکه سراسر عالم را نورافشانی کردند و امروز مکتب سلیمانی و اندیشه‌های ناب عمار انقلاب علامه مصباح یزدی الگویی برای همه مسلمانان و آزادمردان جهان است.

در این بیانیه یادآور شده است: حوزه‌های علمیه با گرامیداشت خاطره دهه «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و نیز گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالگرد رحلت علامه مصباح یزدی از مردم بصیر ایران و همه مسلمانان جهان می‌خواهد با الگو قراردادن این ۲ شخصیت کم نظیر مسیر علم، ایمان، بصیرت و حضور در عرصه مجاهدانه را جهت خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی تقویت کرده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رسیدن به تمدن نوین اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یوم الله 9دی حوزه علمیه قم علامه مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان