Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند سینمایی «آن زمستان» امروز پنج شنبه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستد سینمایی «آن زمستان» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد شریف زاده، روایتگر  فصلی از زندگی مرحوم آیت الله علامه مصباح است که فردا پنجشنبه ۹ دی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک می رود. بازپخش این مستند جمعه ساعت ۹ صبح نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل این مستند عبارت اند از: تصویربردار: سید محمود حسینی، مجتبی پرکر، امین محقق راد، پژوهشگر: حسن ابراهیم زاده، تدوین گر: احمد شریف زاده، صدابردار: مجتبی آقاپور، صداگذار: محمد حسین ابراهیمی، مدیرتولید: روح الله محقق راد، اصلاح رنگ و نور: عبدالمهدی آگاه منش.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر آیت الله مصباح یزدی زمستان فرهنگ و هنر برنا مستند آن زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد