Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: هر زمان که مسئولان از حمایت و همراهی مردم استفاده کردند بیمه شدند و مردم همیشه در صحنه ایران نشان دادند که همواره حامی نظام و آرمان‌های انقلاب هستند.

او افزود: کما اینکه در آشوب‌های آبان ماه سال جاری با صحبت‌های مقام معظم رهبری و علی رغم وجود مشکلات مالی، مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و در مقابل آشوبگران ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بها الدینی تصریح کرد: حماسه ۹ دی نشان دهنده عزم و اقتدار ملت ایران است و بایستی هر ساله با شکوه بسیار و فارغ از هر گونه گرایش و برنامه سیاسی، آن را گرامیداشت تا دشمن بداند نمی‌تواند با نقشه‌های ناکارآمد خود در اقتدار این نظام خللی وارد کند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی گرامیداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد