Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاد حوزه و دانشگاه تهران گفت: فتنه گران و غرب‌گرایان و متفکران بی‌فکر غربی عزم این مردم را هیچ‌گاه نمی‌توانند بشکنند زیرا که نوجوانان و جوانان ایران اسلامی پیش روی انقلابی قرار دارند که حاج قاسم سلیمانی برایش جان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در پاکدشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدیدالله شیرمردی پیش از ظهر امروز در برنامه 9 دی پاکدشت با اشاره به حضور مردم در 9 دی سال 88 برای حمایت از ولایت و انقلاب اظهار داشت: مردم شهیدپرور پاکدشت همیشه از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صحنه بودند و حمایت خود را از انقلاب حتی لحظه‌ی کم نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 9 دی سال 88 بیش از 20 هزار نفر از مردم پاکدشت کفن‌پوش پای در میدان گذاشتند و مردم پاکدشت حق بزرگی بر گردن پایتخت دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: شهرستان پاکدشت با دارا بودن شهرک‌های صنعتی، پارچین و دیگر نقاط حساس نظامی امنیتی، نقش حفاظت عظیمی بر گردن کشور دارد و باید سپاسگزار مهر مردم این شهرستان و مسئولان آن باشیم.

شیرمردی در ادامه با اشاره به فتنه گران و غرب‌گرایان و متفکران بی‌فکر غربی ابراز داشت: عزم این مردم را هیچ‌گاه نخواهید توانست بشکنید که این مردم با خون خود این انقلاب را آبیاری کردند؛ نوجوانان و جوانان ایران اسلامی پیش روی انقلابی هستند که حاج قاسم سلیمانی برایش جان داد.

وی با اشاره به برخی تحولات دشمنان انقلاب اسلامی در برنامه‌ریزی برای دور کردن واقعیت‌های انقلاب از ذهن خلاق نسل جدید انقلاب گفت: در این عصر تکنولوژی که مسائل مختلف سایبری حرف نخست را در جهان می‌زند، افرادی چون شهید حججی‌ها و سردار سلیمانی‌ها هستند که پایبند انقلابی که آن‌ها با خونشان آبیاری کرده هستند.

استاد حوزه و دانشگاه تهران در ادامه اضافه کرد: لیبرال‌های داخل و دمکرات‌های غرب‌گرا بدانید که به‌زودی و توسط نسل جدید انقلاب پرچم لا اله الا الله در جهان که اکنون نیز سنگرهای عظیمی را فتح کرده، گسترانده می‌شود و دشمنان بهای خون حاج قاسم سلیمانی که فتح کاخ سفید است، را به‌زودی خواهند داد.

نسل جوان و امروزی از دستاوردهای حماسه 9 دی‌ماه صیانت کنندجانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: هیچ‌گاه نباید فتنه‌گران را فراموش کنیم‌/ در حماسه 9 دی ‌پیوند مردم با ولایت مستحکم‌تر شداجتماع بزرگداشت یوم‌الله 9 دی ماه در سراسر گیلان برگزار شد

حجت‌الاسلام شیرمردی در پایان با اشاره به رعایت اصل امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه می‌خواهم تا نسبت به اصل 4 قانون اساسی حرکتی کنند تا این قانون در وزارت کشور خاک نخورد و اجرایی شود، این قانون ثمره خون شهدای بزرگی چون صدوقی‌هاست و باید اجرا شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فتنه گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟