Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: باید مراقب فتنه منافقان که در عرصه فرهنگی ورود کردند باشیم و اجازه تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی با مسائلی پوچ و بدون پشتوانه را ندهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت الاسلام هادی صادقی  ظهر امروز در تجمع مردم همدان به مناسبت حماسه نهم دی، با بیان اینکه این روز، به عنوان روزی تاریخی در دفتر تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است، اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی به موقع و به درستی در دفاع از ولایت ایستادند و با اقدام خود فتنه‌گران را بر سر جای خود نشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هدف دشمن از اغتشاشات ضربه به نظام، اسلام و تشیع بود، گفت: با وجود آنکه با اقدام انقلابی مردم فتنه 88 خاموش شد، اما نباید فراموش کنیم که فتنه هیچگاه تمامی ندارد و تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود دارد، این فتنه انگیزی‌ها نیز وجود خواهد داشت.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از اول انقلاب به شکل‌های گوناگون علیه نظام و انقلاب فتنه انگیزی کرده است، مطرح کرد: در شرایط فعلی نیز منافقان به اسم عدالت خواهی و مبارزه با اشرافی گری به دنبال ایجاد بدبینی و اتهام زنی و ترور شخصیت مسئولان انقلاب هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت روایت حقیقت‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ولایت الهی پایه و اساس انقلاب است و لذا نباید اجازه دهیم دشمنان حقیقت‌های این انقلاب را تحریف کنند.

صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای به دنبال تحقق نقشه‌های خود است،  گفت: باید مراقب فتنه منافقان که در عرصه فرهنگی ورود کردند باشیم و اجازه تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی با مسائلی پوچ و بدون پشتوانه را ندهیم.

وی افزود: هر گوشی که امروز در دستان ما است یک سنگر برای دفاع از ولایت و ابزاری برای تحقق جهاد تبیین می‌باشد، بنابراین لازم است تا با قدرت در این میدان حضور داشته باشیم و ایستادگی کنیم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور  9 دی را روز مقابله قابلیت‌ها و ظرفیت‌های نظام اسلامی با هجمه‌های داخلی و خارجی دانست و مطرح کرد: فتنه 88 با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و البته لبیک آحاد ملت با بصیرت، به ندای رهبری خنثی شد.

وی با بیان اینکه هر جا مردم در صحنه حضور داشتند، نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد، گفت: حضور مردم در 9 دی بار دیگر این موضوع را به همگان ثابت کرد که دست خداوند بالای همه دست‌هاست و لذا پس از توهین دشمن به اعتقادات مذهبی، ماهیت آنها مشخص شد.

معاون رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه در دی ماه 88 تمام عوامل دست‌به‌دست هم داد تا مردم به‌طور خود جوش وارد میدان شوند، عنوان کرد: حماسه 9 دی و آن حرکت عظیم مردمی بار دیگر به جهانیان ثابت کرد انقلاب همچنان باقدرت و قوت باقی است.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود به تمام دشمنان و بدخواهان این انقلاب چه داخلی و چه خارجی فهماندند که با تمام وجود پاسدار میراث گران‌ بهای بنیانگذار جمهوری اسلامی هستند و در دفاع از آن تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

استاندار بوشهر: حماسه 9 دی یکی از جلوه‌های حضور مردم و پاسداشت انقلاب اسلامی است + تصویرمردم جزایر خلیج فارس حماسه 9 دی را باشکوه برگزار کردندپیام 9 دی برای مسئولان نظام چه بود؟

حجت الاسلام صادقی  همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی به عنوان الگویی کامل و مکتبی انسان ساز بهترین الگو برای نسل جوان است.

انتهای پیام/741/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است