Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:31:49 GMT

فاصله بین مردم و مسئولان نابخشودنی است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۱۱۱۸

فاصله بین مردم و مسئولان نابخشودنی است

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین مصطفی پور در آیین تکریم و معارفه فرماندار آستانه اشرفیه که عصر امروز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: حماسه ۹ دی ، تجلی بصیرت ، آگاهی و سلحشوری  مردم ایران است و در این حماسه مردم بار دیگر قدردانی خود را از نظام مقدس و انقلاب اسلامی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم در این حماسه بزرگ بار دیگر پشت سر ولایت فقیه ایستادند و به موقع در جهت پاسداری از ارزش های انقلاب نقش آفرینی کردند اظهار داشت: تا زمانیکه پیوند بین امام و مردم برقرار باشد تمام توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی نقش برآب خواهد شد.

مصطفی پور با اشاره به دلاورمردیهای ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران انقلاب اسلامی یادآور شد: در این دوران هیچگاه امام و امت از هم جدا نبودند و هرجا نیاز بود مردم به موقع در صحنه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همچنان پیوند خود را با ولایت فقیه و رهبری حفظ می کند افزود: تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی ایران این است که پیوند بین امام و امت را از بین ببرند ، بنابراین باید همواره هوشیار باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه خدمت به مردم را از برکات مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تمام مسئولین در هر پستی باید خدمت به مردم را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.

مصطفی پور کوتاهی مسئولین در خدمت به مردم را گناهی نابخشودنی دانست و اظهار داشت: مسئولین باید از هرفرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند و در جهت رفع مشکلات مدیرانی میدانی باشند.

وی رفع مشکلات و خدمت به مردم را از دغدغه ها و اهداف دولت انقلابی عنوان کرد و گفت: انتظار دولت انقلابی از کلیه مسئدولین این است که هیچگونه فاصله ای بین خود و مردم ایجاد نکنند و همواره بصورت میدانی در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آیین با صدور حکمی از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، حسین ذاکر استقامتی به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه منصوب شد..

بخشدار خمام، مسئول پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری، مسئول پیگیری های ویژه استانداران ادوار گیلان، نماینده وزارت کشور در هیات اشتغال اتباع خارجی و نماینده این وزارتخانه در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری ها از جمله سوابق استقامتی است.

پیش از این ، حمید رضایی به مدت شانزده ماه فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه بود.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن ۲ بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع شده است

برچسب‌ها وزارت کشور آستانه اشرفیه گیلان پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور آستانه اشرفیه گیلان وزارت کشور آستانه اشرفیه گیلان خدمت به مردم آستانه اشرفیه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد