Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:27:42 GMT

چراغ سبز تارتار برای بازگشت حدادی فر+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۳۰۲۰

چراغ سبز تارتار برای بازگشت حدادی فر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مهدی تارتار در برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد نمی خواهد باعث جدایی قاسم حدادی فر از ذوب آهن شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی پیش مهدی تار تار میهمان تلفنی برنامه شب‌های فوتبالی بود که در بخشی از صحبت‌ها مجری برنامه از این مربی در خصوص قاسم حدادی فر و اختلافی که با کاپیتان سابقه دار ذوب آهن دارد پرسید، تارتار هم با اشاره به اینکه ذوب آهن برای افرادی مثل قاسم است اظهار کرد: عدم شناخت من از قاسم حدادی فر و زودرنجی این بازیکن باعث این اتفاقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از تمرینات با قاسم صحبت کردم و گفتم با توجه به مصدومیتی که داشته است، بیاید و به عنوان مربی کار خود را با ما شروع کند، اما از ما ناراحت شد و دیگر سر تمرینات نیامد که اگر با شخصیت او بیشتر آشنایی داشتم موضوع را به شکل دیگری مطرح می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با برگشت حدادی فر به ذوب آهن، گفت: ما در اصفهان و ذوب آهن میهمان هستیم ولی قاسم از افراد زحمت کشیده و اسطوره باشگاه است که باید به تیم خود برگردد. دوست ندارم به عنوان مربی باعث شوم قاسم به این شکل از ذوب آهن جدا شود که این موضوع را به او رساندم. من هم مربی هستم باید همه چیز را جمع و جور کنم تا روی اصول پیش برویم.

در ادامه فیلم منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 545514

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مهدی تارتار شاگردان مهدی تارتار قاسم حدادی فر حدادی فر سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی

شاگردان تارتار به سختی از سد سایپا عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی میزبان سایپا بود که در پایان وقت‌های عادی این مسابقه، دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند، اما در وقت‌های اضافی شاگردان تارتار بالاخره از سد مقاوم شاگردان سرآسیایی عبور کردند و 2 بر یک پیروز شدند تا به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسند.

در این بازی محمد عمری (64 - از روی نقطه پنالتی) و حسین صادقی (118) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. تک گل سایپا را هم محمدحسین خسروی در دقیقه 69 وارد دروازه ملوان کرد.

مهرداد خسروی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به علیرضا ملکی و رضا فرجی بازیکنان سایپا کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی