Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار سرتیپ رمضان شریف  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب  در حاشیه مراسم بزرگداشت ۹ دی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان باید بدانند رفتارهای ایذایی آنها راه به جایی نخواهد برد و در مقابل اراده مستحکم مردم ما شکست خورده‌اند و کاری از پیش نمی برند همانطور که اربابانشان کاری از پیش نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز اثری از صدام و حزب بعث و داعش و رهبران جاهل آنها نیست و تقریبا آمریکا اطراف کشور ما را خالی می کند زیرا می داند که تداوم حضور آنها جز تلفات و رنج برایشان در برنخواهد داشت.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: به مردم عزیزمان اعلام می کنیم پاسداران انقلاب اسلامی خادمان صادق آنان هستند و یکی از دغدغه های اصلی فرماندهان سپاه رفع محرومیت از استانهای کم برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان است.

سخنگوی سپاه پاسداران  گفت: شهدای زیادی را برای امنیت و آسایش مردم تقدیم کرده ایم که مقدمه توسعه زیرساخت ها است، دشمنان هم تلاش می کنندبه هر نحو ممکن این تلاشها را متوقف کنند در حالی که سپاه به عنوان مسوول برقراری امنیت در غرب و جنوب شرق کشور علاوه بر انجام وظایف قانونی برقراری و حفظ امنیت، در اجرای طرح های عمرانی از جمله انتقال گاز در سیستان و بلوچستان و کردستان نهایت تلاش خود را بکار بسته است.

و ی گفت: مردم سیستان و بلوچستان بسیار خونگرم هستند و در خیلی از نظر سنجی های انجام شده برخلاف آنچیزی که دشمنان تبلیغ می کنند نمره ای که مردم به اهمیت حضور سپاه پاسداران در این استان دادند و همراهی و همدلی مردم با سپاه جزو بالاترین شاخص هاست.

سردار شریف گفت: سپاه پاسداران همزمان با برقراری امنیت کارهای عمرانی متعددی را انجام می دهد و علاوه بر این اکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی آماده توزیع میان مردم نیازمند سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماسه 9 دی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.
ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.
شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.
شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.
استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.
شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود  و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است