Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:09:16 GMT

اثرگذاری نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهداست

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۵۲۵۵

اثرگذاری نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی هزاره‌ای برای دفاع از حرم آل‌الله خدمت می‌کرد، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید هزاره‌ای از تیپ فاطمیون بود. این شهید بزرگوار در تاریخ یکم فروردین ماه سال ۶۳ چشم به جهان گشود و در درگیری با گروه‌های تروریستی در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) در تاریخ بیستم آبان ماه ۹۲ به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی باب‌الحوائجی در این دیدار با بیان اینکه ما به خانواده محترم شهدا افتخار می‌کنیم اظهار کرد: ما  مدیون شهدا و خانواده آنها که بستر و فرهنگ شهادت را مهیا کردند تا امروز ما به معنویتی برسیم که در جهان اثرگذار باشیم، هستیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در راه جهاد و دفاع از امنیت این مرز و بوم قدم نهادند و در این راه به شهادت رسیدند، بالاترین درجه در نزد خداوند را دارند افزود: خانواده‌های شهدا نیز در نزد خدا از جایگاه ویژه و منزلت والا و گرانقدری برخوردارند و بی شک به آنها توجه مضاعف‌تری خواهد شد.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: از خانواده شهدا انتظار می‌رود از این موهبت الهی ما خدمتگزاران را هم بی‌نصیب نگذاشته و همگی ما را دعا و شفاعت کنند تا به لطف الهی در راستای خدمت به مردم و اعتلای اهداف این نظام توفیق یافته و از برکت خون شهدا بی نصیب نمانده و شهدا یاری‌مان کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدافع حرم خانواده شهدا دفاع از حرم حضرت زینب بازدید از خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم