Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اثر «دگردیسی شاعرانه یک گیشا» که از هرمزگان به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کرده است، این روزها در پلاتو آفتاب بندرعباس به روی صحنه رفته است و مورد استقبال قاب توجهی نیز واقع شده است.

تئاترفیزیکال «دگردیسی شاعرانه یک گیشا» تا نیمه اول دی‌ماه در پلاتو آفتاب بر روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایسا صادقی طراح و کارگردان این اثر نیز در این باره می‌گوید: روایت دگردیسی یک گیشا در مورد حیات و زندگی انسان از تولد تا مرگ است که انسان از مکانی تنگ و تاریک باز به مکانی تنگ و تاریک باز می‌گردد.

 

تهیه کنندگان این اثر، کمبوجیه پشتگل و هانیه حسن پور، منشی صحنه نیز محدثه سلمانی هستند و آتوسا امیری خواه، ریحانه ریحانی، علی قاسمی، معصومه جعفری، مریم کمالی و امیرحسین آبشناس بازیگران این اثر فیزیکال هستند. 

 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: یک گیشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: 76 درصد از داوطلبان رشته علوم تجربی خانم و 24 درصد آنها آقا بودند .
شهرام گلزاری افزود: مرحله نخست کنکور هم زمان با سراسر کشور دیروز با رقابت داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با ۱۱ هزار و ۹۰۰ داوطلب در هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۴۹ درصدی قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته‌های پزشکی
وی گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد داوطلبان خانم و ۳۱ درصد آقا بودند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا بودند.
دومین نوبت کنکور نیز تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس