Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به بهترین شکل تفکر امامین انقلاب را در جهان اسلام پیاده کرد، گفت: ایشان شاگرد ممتاز مکتب انقلاب بود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نمازجمعه این هفته گرگان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری، اظهار کرد: راه ولایتمداری راهی است که حضرت زهرای مرضیه (س) به بهترین شکل و کامل ترین وجه آن را طی کرد و به تمام عالمیان نشان داد باید تا آخرین نفس پای ولایت ایستادگکی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و لزوم بزرگداشت این ایام، افزود: شهید سلیمانی شاگرد ممتاز مکتب انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بود و با درک درست آرمانهای انقلاب اسلامی و تفکر امامین انقلاب فریادرسی تمام امت اسلامی را به عنوان محور فعالیت های خود قرار داد.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی حقیقتا مرد میدان بود، خاطرنشان کرد: او ابتدا مرد میدان مبارزه با نفس خود بود و در وهله بعد به مبارزه با مفاسد غرب و آمریکا پرداخت و توانست با نصرت و یاری الهی بر قله های ایثار و سربلندی قرار گرفته و تفکر خود را در تمامی پهنه بزرگ جغرافیای جهان اسلام پیاده کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه امروز حتی در کشوری مثل یمن نیز روح تفکر و منش شهید سلیمانی بارز و مشهود است، ادامه داد: شخصیت والای شهید سلیمانی همه دنیا حتی ژنرال های نظامی آمریکا را نیز به تحسین و تمجید از ویژگی های بارز علمی، دانایی و قدرتش وادار کرده است.

نخبگان نامه امام (ره) به گورباچف را تحلیل کنند

وی با یادآوری خاطرات عملیات کربلای پنج در زمان دفاع مقدس، گفت: در این ماجرا وقتی رزمندگان ایرانی در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفته بودند شهید سلیمانی با موتور وارد جمعیت و محاصره دشمن شده و نیروهای خودی را نجات می دهد و جلوه بارز الهام و یاری خدا را به نمایش می گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افتادگی، تواضع، مهربانی و مردمداری را از ویژگی های بارز شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: این شخصیت والای انسانی در عین داشتن جایگاه بی نظیر نظامی و سیاسی در جهان در برابر توده های مردم بسیار فروتن بود.

نورمفیدی با بیان اینکه 13 دی سالروز ارسال نامه تاریخی امام راحل به گورباچف است، اضافه کرد: از همه فرهیختگان، نخبگان و تحلیلگران انتظار داریم که این نامه را با آن حجم انبوه از مفاهیم بلند و پیشگویی های بی نظیر امام راحل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

وی با تقدیر از توجه دولت به موضوع معیشت مردم در روزهای اخیر، افزود: انتظار داریم نگاه دولت به این موضوع با تسریع و شتاب بیشتری به اجرا درآید و نهایتا موجب رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، تاکید کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه رفع چالش‌های اقتصادی کشور، تلاش دارد، افزود: دولت یکی از راهکارهای جدی جهش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور را توجه جدی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال و جهش تولید دوری از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است، تاکید کرد: دولت تلاش دارد راهکار رفع مشکلات اقتصادی را عملی سازد.

حسینی از فعالیت ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به دنبال به کارگیری ظرفیت این نوع شرکت‌ها در زمینه جهش تولید و کاهش هزینه تولید است از سوی دیگر حضور دانش بنیان‌ها در رویدادهای مختلف ملی و فراملی می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی را برای کشورمان فراهم سازد.

وی از افزایش ۵۷ درصدی حقوق و ارتقای رفاه کارگران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال کاهش مشکلات قشر کارگر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: یکی دیگر از راهبردهای دولت سیزدهم ارتقای کیفیت تولید داخلی برای به دست آوردن بازارهای صادراتی است که در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 6089149

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی