Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاری آریا-آمریکا با 824277 مورد مرگ و میر، آسیب دیده‌ترین کشور از شیوع بیماری همه گیر کووید-19، چه از نظر میزان مرگ و میر ناشی از آن، چه از نظر میزان ابتلا مردم به ویروس آن، تاکنون بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازخبرگزاری فرانسه آخرین تحولات، اقدامات محدودیت زا، تدابیر قرنطینه‌ای برای مهار بیماری همه گیر کووید-19 و آخرین آمار مربوط به جان باختگان و شمار مبتلایان به این ویروس در جهان طی 24 ساعت گذشته را به شرح زیر است:

- بیش از یک میلیون مورد ابتلا در روز 
بر اساس شمارش خبرگزاری فرانسه، با تشدید تعداد موارد ابتلا به ویروس بیماری همه گیر کووید-19 در جهان، نقطه عطف نمادین یک میلیون مورد جدید ابتلای روزانه برای اولین بار در هفته 23 تا 29 دسامبر به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب بیش از 7.3 میلیون مورد جدید ابتلا به ویروس بیماری همه گیر کووید-19 در هفت روز گذشته شناسایی شده که به طور متوسط روزانه 1045000 مورد است.

- منع آمد و شد در کبک کانادا 
کبک روز پنجشنبه از بازگشت منع آمد و شد شبانه از ساعت 10 شب تا 5 صبح در کل این استان فرانسوی زبان از آ‎غاز شب سال نو، خبر داد. در روز‌های اخیر سویه اومیکرون ویروس کرونا به شدت در کانادا شیوع پیدا کرده است.

- آفریقای جنوبی: بدون اوج مرگ و میر 
آفریقای جنوبی که ماه گذشته نوع جدید کووید-19 در آن شناسایی شد، روز پنجشنبه اعلام کرد که اوج موج سویه اومیکرون ویروس کرونا را بدون افزایش قابل توجهی در تعداد مرگ و میر‌ها پشت سر گذاشته است. این کشور همچنین کاهش محدودیت‌های مربوط به کووید، از جمله لغو منع آمد و شد در شب را اعلام کرده است.

- واکسن جانسون و جانسون 85 درصد در آفریقای جنوبی مؤثر بوده است 
بر اساس مطالعه‌ای که توسط شورای تحقیقات پزشکی آفریقای جنوبی انجام شد، واکسن یک دوز جانسون اند جانسون و دوز یادآور آن تا 85 درصد در برابر موارد شدید عفونت در آفریقای جنوبی که اکنون سویه اومیکرون ویروس کرونا در آن غالب شده، موثر است.

- مقامات بهداشتی آمریکا به شهروندان این کشور توصیه می‌کنند از سفر‌های دریایی اجتناب کنند
مقامات بهداشتی آمریکا به دلیل افزایش تعداد موارد ابتلا به ویروس بیماری همه گیر کووید-19 در کشتی‌ها از زمان شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا، به مردم توصیه کرده اند از سفر‌های دریایی، از جمله کسانی که واکسینه شده اند، خودداری کنند.

- فرانسه محدودیت‌هایی را برای ورود انگلیسی‌ها وضع کرده بود برداشت 
پس از دو روز سردرگمی، پاریس موقتا محدودیت‌هایی را که مانع از عبور انگلیسی‌ها از مسیر فرانسه به سایر کشور‌های اروپایی می‌شد، لغو کرد. این دستورالعمل‌ها افراد عادی و حتی دولت انگلیس را غافلگیر کرد.

- پرتغال طول قرنطینه را کاهش می‌دهد 
مقامات بهداشتی پرتغال تصمیم گرفته اند دوره قرنطینه افراد مبتلا به ویروس کرونا بدون نشان دادن علائم و همچنین موارد تماس آن‌ها را از ده روز به هفت روز کاهش دهد.

- روسیه: 87000 کشته در نوامبر 
آژانس ملی آمار روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد، روسیه 87527 مرگ مرتبط با کووید-19 را در ماه نوامبر ثبت کرده است که یک رقم بی سابقه ماهانه به حساب می‌آید. از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا در 12 دسامبر سال 2019 در شهر ووهان در مرکز چین‏ و سرایت آن به کل جهان و به تبع آن، به روسیه، تاکنون بیش از 600000 نفر در روسیه جان خود را به علت ابتلا به ویروس بیماری همه گیر کووید-19 از دست داده اند. این در حالی است که بر اساس آمار و ارقام و داده‌های رسمی منتشر شده شمار تلفات روسیه به علت این بیماری تاکنون فقط 307948 نفر بوده است.
- پاپ مراسم نیایش خود در میدان سن پیترو (به ایتالیایی: Piazza San Pietro)، در روبروی کلیسای سن پیتر در دولت شهر واتیکان، را لغو کرد
پاپ فرانسیس دیدار سنتی سال نو خود از میدان سن پیترو در دولت شهر واتیکان، را به دلیل خطر آلودگی به کووید-19 ناشی از این نوع تجمع لغو کرد.

- بیش از 5.4 میلیون کشته
بر اساس محاسبات و ارزیابی‌هایی که خبرگزاری فرانسه با استناد به آمار و ارقام رسمی منتشر شده توسط وزارت بهداشت کشور‌های مختلف در جهان به دست آورده است، از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا در سال 2019 در شهر ووهان چین‏ و سرایت آن به کل جهان، حداقل 5 میلیون و 421 هزار و 160 نفر جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست داده اند. با این حال، آماری که درباره شمار قربانیان کرونا هر روز به طور رسمی منتشر می‌شود عموما کمتر از حد واقعی برآورد می‌شود. چون این گزارش‌ها مبتنی بر آمار رسمی است که مراکز بهداشتی اعلام می‌کنند و در برگیرنده بازنگری‌های افزایشی نیست که بعدا انجام می‌گیرد. بر اساس اعلام سازمان ‏جهانی بهداشت که به عنوان نهاد ‏کارشناسی ‏سازمان ملل ‏متحد ‏نقش سازماندهی در ‏امور ‏بهداشتی و سلامت جامعه ‏جهانی ‏را برعهده دارد، میزان تلفات جهانی این همه‌گیری می‌تواند دو تا سه برابر بیشتر از ارقامی باشد که به طور رسمی اعلام می‌شود.
آمریکا با 824277 مورد مرگ و میر، آسیب دیده‌ترین کشور از شیوع بیماری همه گیر کووید-19، چه از نظر میزان مرگ و میر ناشی از آن، چه از نظر میزان ابتلا مردم به ویروس آن، تاکنون بوده است. بعد از آمریکا برزیل با (618984)، هند با (480860) و روسیه با (307948) آسیب دیده‌ترین کشور‌ها از شیوع بیماری همه گیر کووید-19، چه از نظر میزان مرگ و میر ناشی از آن، چه از نظر میزان ابتلای مردم به ویروس آن، تاکنون بوده اند.

تلفات کرونا در شرق اروپا از یک میلیون نفر گذشت
آمارهای رویترز نشان می‌دهد تلفات ویروس کرونا در شرق اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.
 با شیوع گسترده سویه اومیکرون ویروس کرونا در مناطق مختلف جهان، تازه ترین آمارهای رویترز حاکی است تلفات ویروس کرونا در شرق اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.
بر اساس این گزارش سه پنجم کشورهای اروپایی که بالاترین آمار تلفات ویروس کرونا را ثبت کرده اند، واقع در شرق این قاره هستند، از جمله روسیه، لهستان و اوکراین.
شرق اروپا 39 درصد جمعیت این قاره را تشکیل می دهد ولی بیش از نیمی از موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا مربوط به این کشورها بوده است.
تا روز پنجشنبه بیش از 1045454 نفر در شرق اروپا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. این رقم برای کل اروپا به بیش از 1873253 نفر رسیده است.
روسیه پس از آمریکا بیشترین آمار تلفات کرونا در جهان را ثبت کرده است. این ویروس تاکنون جان بیش از 5.7 میلیون نفر در سراسر جهان را گرفته است.

 استفاده از ماسک در پاریس اجباری شد
 به دنبال شیوع گسترده سویه اومیکرون در پاریس پایتخت فرانسه، از روز جمعه برخی محدودیت ها تشدید و استفاده از ماسک در محیط های بیرون از خانه اجباری شده است.
به گزارش فرانس 24، مقامات فرانسوی اعلام کردند که استفاده از ماسک در خارج از منزل از روز جمعه در پاریس اجباری خواهد بود، زیرا این کشور در تلاش است تا با افزایش سویه اومیکرون مقابله کند.
مرکز پلیس پاریس در بیانیه ای اعلام کرد: این دستور از روز جمعه برای همه افراد بالای 11 سال به جز کسانی که داخل وسایل نقلیه، استفاده کنندگان از دوچرخه و وسایل حمل و نقل دو چرخ مانند اسکوتر و کسانی که ورزش می کنند، اعمال می شود.
پاریس پیش از این نیز در آگوست (شهریور) 2020 استفاده از ماسک در فضای باز را اجباری کرده بود.
فرانسه با ثبت رکورد 208 هزار مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، پیشتاز اروپا در زمینه گسترش اومیکرون بوده است.
اولیویه وران وزیر بهداشت فرانسه به نمایندگان مجلس گفت: من دیگر سویه اومیکرون را موج نمی‌نامم، آن را موج جزر و مدی می دانم.
وران گفت که با نرخ کنونی، در هر ثانیه دو نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا می شوند و خاطرنشان کرد که وضعیت در بیمارستان‌ها نگران‌کننده است.
الیزابت بورن وزیر کار فرانسه نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که کار در خانه اکنون اجباری است و شرکت‌هایی که از این قانون پیروی نمی‌کنند، تا 1000 یورو برای هر کارمند جریمه می‌شوند.

 شمار تلفات کرونای در روسیه به رده دوم جهان رسید
روسیه روز پنجشنبه با پشت سر گذاشتن برزیل از لحاظ شمار تلفات پاندمی کرونا در رده دوم پس از آمریکا قرار گرفت.
به گزارش رویترز شمار کلی مرگ‌های ناشی از کووید-19 در روسیه بر اساس ارقام منتشرشده اداره آمار روسیه (روس‌ستات) در پایان ماه نوامبر  و داده‌های کارگروه کروناویروس این کشور در ماه دسامبر،  اکنون به 658634 مورد رسیده است که بیشتر از شمار 618800 نفر تلفات کرونا در برزیل است.
شمار تلفات کرونا در امریکا بالاتر معادل 825663 نفر است، اما جمعیت این کشور بیش از دو برابر جمعیت روسیه است.
از طرف دیگر داده‌های منتشرشده نشان می‌دهد روسیه از آغاز شیوع کرونا در این کشور در آوریل 2020 تا پایان ماه نوامبر 2021 بیش از 835000 مرگ اضافی در مقایسه با میانگین مرگ‌ومیرها در فاصله سال‌های 2015 تا 2019 ثبت کرده است.
برخی از متخصصان همه‌گیرشناسی می‌گویند محاسبه مرگ‌های اضافی بهترین راه برای ارزیابی تاثیر یک پاندمی است.
تا به حال، شمار تلفات کرونا در روسیه تحت تاثیر سویه‌ی اُمیکرون قرار نگرفته است و افزایش مرگ‌ومیرها مربوط به افزایش عفونت‌ها در ماه‌های اکتبر و نوامبر بوده است که مقامات بهداشتی انتشار سویه‌ دلتا و روند کند واکسیناسیون را مسئول آن می‌دانند.
فقط حدود 46 درصد جمعیت روسیه به طور کامل با واکسن دودوزی پرچمدار اسپوتنیک V و چند واکسن دیگر ساخت این کشور واکسینه شده‌اند.
مقامات روسیه روز پنجشنبه به بیمارستان‌ها دستور دادند که آماده اوج‌گیری احتمالی موارد کووید-19 باشند.

ابتلای حدود نیم میلیون آمریکایی به کرونا در یک روز
نیویورک تایمزدر گزارشی اعلام کرده است که در آستانه سال نو میلادی نیم ملیون آمریکایی به کرونا مبتلا شدند.
 نیویورک تایمز  گزارش داد موارد روزانه کرونا در آمریکا در روز چهارشنبه رکورد جدیدی را به ثبت رساند. بر اساس آماراعلام شده، حدود نیم میلیون نفر در این کشور در یک روز به کرونا مبتلا شده اند. این آمار دو برابر بیشتر از بالاترین موارد ابتلای روزانه به کرونا در فصل زمستان سال گذشته است.
افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا در حالی منتشر می شود که نرخ آزمایش در این کشور به دلیل تعطیلات سراسری به مناسبت سال نو میلادی کاهش یافته است.
با توجه به یک پایگاه داده نیویورک تایمز، آمریکا در روز چهارشنبه بیش از 488 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده است. تا روز چهارشنبه، نرخ متوسط ابتلا به کرونا در آمریکا در طول یک هفته گذشته حدود 301 هزار مورد جدید ابتلا بود. در یک هفته گذشته، بیش از دو میلیون مورد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا ثبت شده است و 15 ایالت این کشور بیش از هر دوره یک هفته ای، موارد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کردند.
این افزایش به دلیل سویه بسیار مسری اومیکرون است که هفته گذشته به سویه غالب در آمریکا تبدیل شد. با این حال، تاکنون، این افزایش موارد ابتلا به کرونا منجر به بیماری شدیدتر در میان افراد نشده است. میزان  بستری بیماران کرونایی در آمریکا 11 درصد افزایش یافته و مرگ و میرها در دو هفته گذشته اندکی کاهش یافته است.
گسترش دو سویه دلتا و اومیکرون کرونا در آمریکا باعث توقف فعالیت تعداد زیادی از کارمندان در آمریکا شده و بحران کمبود نیروی کار در بیمارستان ها، هتل ها و صنایع هواپیمایی را ایجاد کرده است.
درمیان شیوع خیره کننده سویه اومیکرون در آمریکا،  تقاضا برای کیت های آزمایش سریع کرونا به بیش از سطح  عرضه آنها رسیده است.
 فصل تعطیلات در این کشور نیز اختلالات خاص خود را در روند آزمایش کرونا ایجاد کرده است. بسیاری از مراکز  آزمایش ساعات محدودی فعال هستند و آزمایشگاه ها و دفاتر دولتی برای اعلام نتایج آزمایش کرونا  باز نیستند.
طبق داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، تا 25 دسامبر (4 دی ماه)  سویه اومیکرون حدود 59 درصد از کل موارد ابتلا به کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده و  پیش از آن نیز این مرکز اعلام کرده بود که تا هفته منتهی به 18 دسامبر (27 آذرماه)  سویه اومیکرون  کرونا 73 درصد از کل موارد ابتلا به کرونا در این کشور را به خود اختصاص داده است اما اکنون این مرکز تخمین خود از سهم سویه اومیکرون در کل موارد جدید مبتلایان به بیماری کووید 19 را  در آمریکا به 22.5 درصد کاهش داده اما هیچ توضیحی درباره این موضوع ارائه نکرده است.
سویه اومیکرون بسیار مسری بوده و به سرعت در حال گسترش در آمریکا است. با گسترش سویه اومیکرون در آمریکا، موارد ابتلا به این سویه حتی در میان افراد واکسینه شده افزایش یافته است.
با این حال، متخصصان می‌گویند، افرادی که واکسینه شده‌اند و به‌ویژه آنها که واکسن‌ سوم کرونای خود را دریافت کرده‌اند، به خوبی از بیماری‌های شدید ناشی از این سویه در امان هستند. اما سویه اومیکرون برای افراد واکسینه نشده بسیار خطرناک است.
بر اساس گزارش رسانه های آمریکا، تخمین‌های جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا بدین معناست که اگرچه اکثر عفونت های جدید مربوط به سویه اومیکرون است اما هنوز حدود 41 درصد از موارد جدید ابتلا به کرونا در آمریکا مربوط به سویه دلتا است.
"اسکات گوتلیب" مقام ارشد سابق سازمان غذا و داروی آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: صرف نظر از این سوال که چگونه تخمین اولیه مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری تا این حد نادرست بوده است، اگر تخمین جدید از شیوع  سویه اومیکرون دقیق باشد، بخش قابل توجهی از بستری‌های فعلی بیماران کرونایی همچنان ناشی از سویه دلتا است.
این سویه تا حدی توانایی فرار از ایمنی ایجاد شده توسط واکسن ها را دارد و به ویژه در میان افرادی که دوز سوم واکسن کرونای خود را دریافت نکرده اند می تواند عفونت بیشتری را به دنبال داشته باشد./ایرنا

فشار موج اُمیکرون بر نظام درمان آمریکا
در آستانه سال نو میلادی شمار ابتلا به کرونا در آمریکا در طول یک هفته رشدی 70 درصدی داشته و باعث فشار بر نظام درمانی این کشور شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در آستانه سال نو میلادی شمار ابتلا به کرونا در آمریکا در طول یک هفته رشدی 70 درصدی داشته و باعث فشار بر نظام درمانی این کشور شده است. این افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان شامل حال نیروی درمان هم شده و باعث شده است بیمارستان‌ها با خطر کمبود نیروی درمان روبرو شوند، مساله‌ای که دولت فدرال را بر آن داشته تا در برخی ایالت‌ها از نیرو‌های مسلح برای یاری به کادر درمان بهره ببرد.
از طرفی افزایش تقاضا برای انجام آزمایش سریع کرونا باعث کمیابی کیت‌های تشخیصی در این کشور شده و صف‌های انجام آزمایش «پی سی آر» را طولانی‌تر از قبل کرده است. این در حالی است که دکتر فائوچی مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در امور پزشکی گفته است این روند افزایشی ابتلا دست کم تا سه تا چهار هفته آینده ادامه خواهد داشت.
شاید برای همین است که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا تصمیم گرفته است که مدت قرنطینه افراد مبتلا را از 10 روز به 5 روز کاهش دهد تا نیروی درمان درگیر بیماری، بتوانند زودتر به سر کار خود باز گردند. تصمیمی که برخی کارشناسان می‌گویند پایه علمی ندارد.
از سویی این موضع گیری مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری که گفته کیت‌های تشخیصی کارآیی لازم در تشخیص اومیکرون ندارد، نیز انتقاد‌هایی در پی داشته است و آن را ابزاری برای بی اهمیت جلوه دادن کمبود کیت تشخیصی در آمریکا دانسته اند و سیاسی کردن مساله آزمایش کرونا لقب داده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا واکسن اروپا چین اومیکرون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ابتلا به کرونا در آمریکا سویه اومیکرون ویروس کرونا موارد ابتلا به کرونا آسیب دیده ترین کشور جدید ابتلا به کرونا استفاده از ماسک کرونا در شرق اروپا مرگ و میر ناشی سویه اومیکرون یک میلیون نفر مورد جدید ابتلا مقامات بهداشتی چه از نظر میزان ویروس کرونا تلفات کرونا شیوع بیماری ویروس کرونا آفریقای جنوبی سال نو میلادی بیمارستان ها روز پنجشنبه میلیون مورد واکسینه شده هفته گذشته شمار تلفات محدودیت ها کووید 19 ثبت کرده داده اند شده اند یک هفته بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب

آفتاب‌‌نیوز :

از مبحث زیبایی که بگذریم به موضوع امنیت میرسیم. امنیت سقف‌های آسیب دیده تا حد زیادی کاهش پیدا میکند و ممکن است مشکلاتی را ایجاد نمایند. بازسازی سقف‌های آسیب دیده با سقف کاذب کناف نه تنها زیبایی بلکه امنیت آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

چرا سقف کاذب کناف یک گزینه ایده آل برای پوشاندن سقف خراب است؟

سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب یک انتخاب فوق العاده است. حال ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که چه چیزی این سقف‌ها را در میان گزینه‌های دیگر متمایز کرده است. در ادامه مزایای استفاده از این سقف‌ها را بررسی میکنیم.

دوام و پایداری بینظیر

در ساخت سقف کاذب کناف از متریال بسیار باکیفیتی استفاده می‌کنند. وجود این متریال در ساختار این سقف‌ها باعث می‌شود که مقاومت و پایداری زیادی داشته باشند. این مقاومت و پایداری نقش بسزایی در افزایش طول عمر آن‌ها نیز دارد.

ایجاد تغییر و تحول در فضا

سقف کاذب کناف نه تنها باعث پوشاندن سقف خراب می‌شود بلکه تغییر و تحول بسیاری را نیز در فضا ایجاد میکند. این نوع سقف‌ها را میتوان در طرح‌های مختلفی اجرا کرد و با کمک آن‌ها دکوراسیون فضا را تغییر داد. سقف‌های کاذب کناف به شما این امکان را می‌دهند که فضا‌های بسیار جذابی را خلق کنید.

قیمت مناسب

یکی از مزایای استفاده از سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب قیمت اقتصادی آن است. قیمت کناف بسیار مناسب است و این موضوع به طور مستقیم روی قیمت این سقف‌ها تاثیر می‌گذارد. اگر به دنبال پوشاندن سقف‌های آسیب دیده منزل خود با قیمت‌های مقرون به صرفه هستید سقف کاذب کناف یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار میرود.

دلیل استفاده از سقف کاذب برای پوشش سقف‌های خراب

امکان استفاده از نورپردازی

همانطور که میدانید نورپردازی یکی از آیتم‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در طراحی داخلی است. یکی از مزیت‌های استفاده از سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف‌های آسیب دیده امکان استفاده از نورپردازی در آن است. نورپردازی فضایی بسیار جذاب و دلنشین را ایجاد میکند.

عایق صوتی

یکی از بزرگترین ویژگی‌های سقف کاذب عایق صوتی بودن آن است. بدون شک همه ما دوست داریم در فضایی آرام و بدون سر و صدا زندگی کنیم. سقف‌های کاذب کناف می‌توانند به بهترین شکل این خواسته را برآورده سازند. با کمک این سقف‌ها می‌توانید لذت زندگی در فضایی آرام را بچشید.

ویژگی‌های سقف کاذب کناف مناسب برای پوشاندن سقف خراب

یک سقف کاذب کناف مناسب برای پوشاندن سقف خراب باید دارای برخی ویژگی‌ها باشد. مهم‌ترین این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

· بهترین سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف‌های خراب نوعی است که قابل جدا شدن بوده و دسترسی به تاسیسات و تجهیزات زیر سقف آسان باشد.

· باید جنس کناف‌های به کار رفته در سقف به شکلی باشد که به عنوان عایق صدا و حرارت عمل کنند.

· ساختار این سقف‌ها باید به صورتی باشد که از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار باشند.

· یک سقف کناف مناسب دارای رنگ پذیری بالا است و برای محیط زیست بی خطر می‌باشد.

· باید از کناف مرغوب در ساخت این سقف‌ها استفاده شده باشد تا در برابر زلزله مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

ویژگی سقف کاذب

چرا کیان دکور را انتخاب کنیم؟

شما برای اجرای سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف آسیب دیده نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارید. اکنون ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید بین مراکز فعال در این حوزه کیان دکور را انتخاب کنید؟ انتخاب کیان دکور مزایای زیر را برای شما خواهد داشت:

· سرعت بالا در اجرا

· کیفیت بالای خدمات

· جلب رضایت مشتریان در طی سال‌ها فعالیت مستمر

· ضمانت خدمات

· استفاده از متریال درجه یک

· ارائه مشاوره پیش از قرارداد

· استفاده از طراحان و مجریان متخصص

سخن آخر پوشاندن سقف خراب با سقف کاذب

سقف کاذب کناف همیشه یکی از انتخاب‌های افراد خوش سلیقه بوده است. خبر خوب این است که از سقف کاذب کناف میتوان در جهت پوشاندن سقف خراب نیز استفاده کرد. این کار باعث می‌شود که زیبایی فضا چندین برابر شود از آن گذشته ایمنی سقف نیز افزایش خواهد یافت. مزایای استفاده از سقف کناف به اندازه‌ای است که این روز‌ها به یکی از انتخاب‌های همیشگی طراحان دکوراسیون تبدیل شده است. اگر قصد پوشاندن سقف‌های آسیب دیده منزل یا محل کار خود را دارید پیشنهاد میکنیم برای یک بار هم که شده سقف کاذب کناف را امتحان کنید.

سوالات متداول در مورد پوشش سقف خراب با سقف کاذب

۱. چه زمانی باید سقف کاذب کناف را نصب کنیم؟

سقف‌های کاذب کناف سازه‌های حساسی هستند به همین دلیل بهتر است پس از نصب و عبور تمامی تاسیسات ساختمانی از سقف و نصب و اجرای کاشی‌ها و گچ‌ها روی دیوار این فرایند انجام شود.

۲. چرا اصولی بودن فرایند نصب این سقف‌ها اهمیت دارد؟

سقف‌های کاذب کناف با تمام مزایایی که دارند تنها زمانی به بهترین شکل اجرا می‌شوند که مراحل نصب آن‌ها به صورت اصولی و بدون هیچ مشکلی انجام شده باشد. عدم توجه به این موضوع باعث می‌شود که سازه زیبایی چندانی نداشته باشد.

۳. اجرای سقف کاذب کناف به چقدر زمان نیاز دارد؟

برای زمان مورد نیاز در جهت اجرای سقف کاذب کناف نمیتوان عدد خاصی را مشخص کرد. این موضوع به عوامل مختلفی مانند مکان اجرای پروژه، نوع سقف، حجم کاری و تعداد افراد بستگی دارد.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام