Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین بازگشایی مجدد خط تولید روغن سازی شرکت پگاه رزم آوران با مشارکت شرکت نفت ایرانول در استان مازندران با حضور رستمی مدیر عامل شستا و برگزار شد.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرنول،  روز پنج شنبه ۹ دی ماه در مراسمی در استان مازندران با حضور رستمی مدیر عامل شستا، اعضای هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران شستا، بابابایی نماینده مردم شریف ساری و نایب رییس کمیسیون اجتماعی،زارع پور مدیر عامل ایرانول به همراه مدیران این مجموعه، آیین بازگشایی مجدد خط تولید روغن سازی شرکت پگاه رزم آوران با حمایت و مشارکت شرکت نفت ایرانول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رستمی در این مراسم با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شستا این است که در حد توان موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد را بردارد و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی را تسهیل کند، گفت: همزمان با نهم دی ماه که روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت همه‌جانبه و رفع موانع تولید، امروز این مجموعه با مشارکت و حمایت شرکت نفت ایرانول در استان مازندران پس از ۳ سال وقفه شروع بکار کرد.  

مدیرعامل شستا با تاکید بر حفط سیاست کلان شستا در ارزش آفرینی و کسب منافع پایدار برای ذینفعان افزود: ما می‌توانیم با رفع موانع تولید و حمایت از بخش‌های خصوصی، در مسیر توسعه کشور و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های موثری برداریم و امروز توانستیم با حمایت و شروع بکار مجدد این خط تولید، قریب به ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد نماییم.

در ادامه این مراسم زارع پور اشکذری مدیر عامل ایرانول گفت: فعالیت این خط تولید از سال ۹۷ تاکنون بدلیل مشکلات و موانع متعدد متوقف شده بود، در سال جاری با پیگیری ها و حمایت های انجام شده توسط شستا و شرکت نفت ایرانول، و رفع موانع موجود از امروز مجددا شروع بکار کرد .

زارع پور در خاتمه خاطر نشان ساخت : امید است در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، با همکاری و تعامل بیشتر بتوانیم گام های موثرتری در جهت پیشبرد اهداف متعالی در حوزه  اشتغال و رفع موانع تولید برداریم.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نفت استان مازندران نماینده مردم مقام معظم رهبری ایجاد اشتغال مشکلات همکاری و تعامل اشتغال استان مازندران اشتغال بخش خصوصی نفت نماینده مردم شرکت نفت ایرانول مدیر عامل رفع موانع خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال

پانصد و هفتاد پنجمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف رفع مشکلات و چالش‎ها بازگشت و احیا واحد‌هایی تولیدی به چرخه فعالیت در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: این نشست در راستای اهتمام در وضعیت موجود واحد‌های فعال، کمک به تسریع، تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام تولیدی، توسعه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار، افزایش ظرفیت تولید کیفی و اشتغال پایدار تشکیل و موضوعات ۲۰ بنگاه اقتصادی در خصوص ترخیص ۹۰ درصدی کالا، تعیین تکلیف بدهی و... با زمینه فعالیت انواع شمش فولادی، تولید انواع البسه بیمارستانی، انواع ورق و کارتن، پیمانکار طرح‌های عمرانی (پروژه ساختمانی) بررسی و با ارائه راهکار‌های قانونی نیز تصمیمات لازم اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به بررسی مشکلات تعداد ۱۶ بنگاه اقتصادی در کمیته تخصصی تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و حل و فصل مسائل تعداد ۴ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی گفت: با توجه به رویکرد دولت درجهت حمایت از تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی و رفع موانع تولیدکنندگان لذا تشکیل جلسات، کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران نقش مهمی در رفع مشکلات دارد که در اداره صمت و مجموعه اقتصادی استان با همه توان و ظرفیت برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌شود.

او با تاکید براینکه رفع مشکلات و موانع تولید سرمایه‌گذاران مهم‌ترین هدف و ماهیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، افزود: با توجه به اختیارات گسترده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مصوبات این کارگروه در تحقق شعار سال بسیار راهگشاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری