Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: طی دو روز آینده جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان حاکم می‌شود و از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب به استان، شاهد بارش برف و باران، به ویژه در غرب و جنوب استان خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی دو روز آینده بر روی استان است، بر این اساس امروز آسمان نیمه ابری و مه آلود، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و تا ظهر امروز در شرق استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز یکشنبه و با ورود سامانه بارشی از غرب به استان، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و این سامانه به تدریج کل استان را در بر می‌گیرد و تا روز دوشنبه بارش باران و برف را در سطح استان به ویژه در غرب و جنوب شاهد خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۱۳ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز به منفی دو درجه خواهد رسید.

علی عسگریان ادامه داد: گرم‌ترین نقطه استان آران و بیدگل با ۱۴ درجه و سردترین نقطه استان میمه و بوئین و میاندشت با منفی هفت درجه خواهد بود.

کد خبر 545567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده پیش بینی هواشناسی اصفهان کارشناس هواشناسی استان اصفهان بارش برف و باران ورود سامانه بارشی به اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی استان خبر داد.

بهروز مرادپور امروز، هشتم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز بدنبال بالا بودن شاخص‌های ناپایداری در اغلب نقاط پوشش ابر و افزایش سرعت باد تا بازه قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود که در نواحی جنوب شرق با بارش‌هایی بصورت خفیف و پراکنده همراه هستند.

وی اضافه کرد: روز یکشنبه آسمان استان نسبتا آرام بوده و مجددا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب دوشنبه بدلیل شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی رخداد بارش‌های پراکنده و رگباری انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط با شدت و ضعف رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق