Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به میانگین بارندگی‌های شبانه روز گذشته در استان اصفهان، گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از پادنای سمیرم با ۱۶ میلیمتر، سمیرم ۸.۴ میلیمتر باران و ۱۰ سانتیمتر برف، گلپایگان ۵.۸ میلیمتر، اردستان ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲، داران و چادگان ۲.۵ میلیمتر باران و ۲ تا سه سانتیمتر برف، بادرود ۲، ورزنه ۱.۱، خوانسار نیم میلیمتر، نائین هشت دهم، نطنز ۶ دهم و شهر اصفهان یک دهم میلیمتر باران تا ساعت ۹ صبح امروز بوده است.

وی با بیان اینکه بارش باران در شرق اصفهان ظهر امروز ادامه می‌یابد، گفت: سامانه ناپایدار بارشی تا ۲ روز آینده در سطح استان فعال است و آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری و مه آلود است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با نفوذ سامانه بارشی جدید به غرب استان از روز یکشنبه ۱۲ دی ماه، موج بارشی کنونی تقویت می‌شود و برف و باران ابتدا مناطق غرب و جنوب اصفهان و به تدریج سراسر استان را در بر می‌گیرد و تا روز دوشنبه بارش‌های خوبی را به ویژه در حوضه آبریز زاینده رود و غرب و جنوب استان اصفهان انتظار داریم.

علی‌عسگریان با بیان اینکه کمینه دمای هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتیگراد سردتر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی گفت: کاشان و آران و بیدگل با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

بنا به آمار هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری میانگین بارندگی شبانه روز گذشته تا صبح امروز در کوهرنگ سرچشمه اصلی حوضه آبریز زاینده رود ۱۴.۴ میلیمتر باران و ۱۸ سانتیمتر برف بوده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف و باران کاهش دمای هوا درجه سانتیگراد میلیمتر باران استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، آسمان استان صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعات شاهد ورش باد و غبار محلی هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

این مسئول توضیح داد: طی این مدت شاهد افزایش نسبی دما در اکثر مناطق استان هستیم به طوری که میانگین بیشینه دما به ۳۰ و کمینه آن نیز به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

بهاروند احمدی ابراز کرد: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا هفت متر در ثانیه متغیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوی آرام در لرستان
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • ۳۰ میلیون مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری اصفهان استحصال شد
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است