Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، «محمد مخبر» در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی زواره ای و حضور در چند کارخانه تولیدی و صنعتی با مدیران، عوامل و کارگران این واحدهای تولیدی گفت  و گو کرد و از نزدیک مراحل ساخت تولیدات و مشکلات پیش روی تولید در این کارخانجات را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید و استاندار تهران نیز معاون اول رییس جمهور را همراهی می‌کرد، مدیران واحدهای تولیدی به تفصیل مشکلات خود را اعم از کمبود سرمایه در گردش، بازپرداخت وام های بانکی، بدهی مالیاتی، صدور مجوزها، تامین مواد اولیه، وجود برخی مقررات زائد و... با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند.

در ادامه مقرر شد گزارشی کامل از مشکلات موجود از سوی استانداری تهران تهیه و پس از ارائه برای رفع آنها با حضور مسئولان مربوطه اقدام شود.

مخبر در پایان این بازدید عزم دولت را برای رفع موانع پیش روی تولید در کشور بسیار قوی و جدی توصیف کرد و از راه اندازی ستادی برای احیا واحدهای تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل خبر داد.

بیشتر بخوانید:

معاون اول رئیسی : حل مشکلات مردم، زمان‌بر است نهضت احیای بنگاه‌های تطعیل شده، وعده تازه معاون اول رئیسی

۲۱۲۳۱

کد خبر 1588008

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد مخبر دولت سیزدهم تولید واحدهای تولیدی معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان