Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با حضور در منزل مریم علیزاده با خانواده این مرحومه دیدار و از عمل خیر آنها در اهدا اعضای فرزندشان به بیماران نیازمند تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به اینکه اهدا عضو نمونه بارز ایثار است، اظهار داشت: مصیبت از دست دادن فرزند برای هر پدر و مادری سنگین و جانکاه است اما عمل خداپسندانه و انسان دوستانه والدین این مرحومه علیرغم آنکه از لحاظ عاطفی برای آنها دشوار بود اما به تعداد دیگری از هم استانی هایمان زندگی دوباره بخشید. 

وی افزود: شکی نیست که اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده این مرحومه را در پی خواهد داشت و این اقدام خداپسندانه گامی در جهت فرهنگ سازی اهدا عضو افراد مرگ مغزی به نیازمندان جامعه بود که خانواده مرحومه مریم علیزاده به خوبی از عهده این کار بزرگ برآمدند.
 
استاندار لرستان ادامه داد: در دیدار امشب با این خانواده ایثارگر علاوه بر ادای احترام و عرض تسلیت، نیت بر انجام تقدیر از این عزیزان بود که یقینا اجر واقعی این عمل خیر نزد خداوند محفوظ و دعای خیر خانواده های گیرنده عضو همواره با آنان خواهد بود. 

زیویار تاکید کرد: این اقدام ارزشمند به نوعی ایثار خانواده مرحومه علیزاده بوده و امیدواریم که با الگو برداری از کار مهم و تاثیرگذار آنها، فرهنگ اهدا عضو در جامعه به خوبی نهادینه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان اعضای بدن روابط عمومی استاندار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدجواد مرادیان اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی شیراز بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا