Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه با حضور در دفتر آیت الله صافی گلپایگانی با حضور در دفتر این مرجع تقلید شیعه با وی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار با بیان اینکه امر ریاست جمهوری بسیار سنگین و مشکل است، گفت: امیدوارم بتوانید با فضل خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام، به بهترین وجه ممکن، کشور را مدیریت نمایید و بر مشکلات فائق آیید که در این صورت برای شما مایه افتخار و موجب نیل به ثواب بسیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب مدیران شایسته برای مناصب مختلف افزودند: 
سعی کنید بنا به دستور آیه شریفه "اجعلنی علی خزائن الارض انی حفیظ علیم" مدیرانی صالح که حافظ منافع مردم و دانا و آگاه و دلسوز باشند انتخاب نمایید تا بتوانند به مردم شریف به نحو احسن خدمت نمایند.

توصیه بعدی آیت الله صافی گلپایگانی درباره ضرورت عقلانیت و تدبیر عالمانه در اداره کشور بود که در این خصوص افزود: اگر کارها بر اساس عقلانیت و تدبیر انجام شود حتماً در امور پیشرفت خواهید کرد و زودتر به نتیجه خواهید رسید.

مرجع تقلید شیعه در بخش دیگری از توصیه‌های‌خود در رابطه با مسئله ارتباط با جهان بیان داشت: 
باید با حفظ عزّت و اقتدار، با جهان در ارتباط بود و این دولت باید پیام صلح و دوستی را به جهانیان ابلاغ نماید.

وی در ادامه بیانات خود، بر لزوم رفع نگرانی‌های مردم در رابطه با معیشت و تورم و گرانی تاکید کرد و افزود: ان‌شاء الله با اقدامات سریع، دغدغه ها و نگرانی مردم را در رابطه با گرانی‌ها بر طرف نمایید و بحث معیشت مردم را در اولویت کارها قرار دهید.

 آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه، با اشاره به سفر رئیس جمهور محترم به قم اظهار کرد: قم همواره پایگاه علم و ادب و معارف و اخلاق بوده و باید این سوابق به بهترین وجه حفظ شود و برنامه‌هایی که برای قم در نظر گرفته می شود در شان و مقام قم باشد.

این مرجع تقلید در پایان این دیدار، با مسالت توفیق بیشتر برای رئیس جمهور و دولت سیزدهم، گفت: امیدوارم تحت عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) بتوانید در مسیر خدمت به دین و مردم عزیز کشورمان گام بردارید و رضایت خداوند متعال را کسب نمایید.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: معیشت مردم آیت الله صافی گلپایگانی تورم گرانی آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: به دنبال حکمرانی قوه محور و مردم پایه هستیم و براین اساس همه ظرفیت‌های استان و کشور قوه هستند و شکوفا کردن آن برعهده ما مسئولین است.

ابوطالب شفقت امروز هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداران دو شهر زیبای خرم‌آباد و بروجرد را که مردم را ترغیب به مهاجرت به شهرهای کوچک کنند تشویق می‌کنم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های استان ایجاد زیرساخت‌ها باشد تا کسب و کار راحت‌تر و کارهای اجتماعی بهتر جواب دهد.

استاندار لرستان با بیان اینکه زیرساخت روستایی در شهرهای کوچک ارتقا داده شد تا مهاجرت معکوس انجام شود، تصریح کرد: هرچه قدر بتوانیم مردم را در روستاها نگهداریم و مردم از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک ترغیب کنیم، در راستای کسب و کار به اهداف خود خواهیم رسید.

شفقت با بیان اینکه شهردار یک ماموریت بیشتر ندارد و آن این است که شهرداران مسئول نشاط اجتماعی هستند، افزود: شهرداران چنانچه برساخت و ساز، مهار ترافیک شهری، تنظیف شهر و ... نظارت داشته باشند همه این کارها منجر به رضایتمندی افراد می‌شود و این مهم حول نشاط فردی و اجتماعی جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی برای گردشگری در شهرهای کوچک وجود دارد و نباید از این ظرفیت‌ها غافل شویم.

استاندار لرستان بر برطرف کردن محرومیت‌زدایی در چارچوب قانون تاکید کرد و با بیان اینکه منافع شهرهای محروم را دفاع خواهیم کرد، افزود: نمایندگان منتخب مردم در مجلس، فراکسیون شهرهای کوچک در شهرهای کوچک تشکیل و قانونی بنویسند که با اجرای آن زیرساخت‌هایی را در شهرهای کوچک در راستای محرومیت زدایی ایجاد کنیم چراکه راهبرد ججمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی است.

شفقت گفت: یک سری قوانین توسط منتخبین مردم در مجلس تدوین شود که مشکلات شهرهای کمتر برخوردار برطرف و محرومیت زدایی انجام شود.

وی با بیان اینکه به دنبال حکمرانی قوه محور و مردم پایه هستم، تصریح کرد: براین اساس همه ظرفیت‌های استان و کشور قوه هستند و شکوفا کردن آنها برعهده ما مسئولین است، هرچقدر بتوانیم نظام طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی را قوه محور تدوین کنیم آنوقت توانسته‌ایم قوه‌ها به قابلیت و قابلیت‌ها را به قدرت تبدیل کنیم.

شفقت گفت: قوی‌ترین قدرت، استحکام درونی جامعه است و باید یک حکمرانی تقویت کنیم که درون خودمان قوی باشد؛ قدرت درونی ما اتحاد، همدلی و یکپارچگی و مردم محور بودن مدیریت حکمرانی است.

انتهای پیام

.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟