Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، مازندران میزبان شهدای گمنام است و پیکر مطهر ۶ شهید سال‌های دفاع مقدس امروز وارد رامسر شد و مردم استان به مدت یک هفته میزبان این ۶ آلاله زهرایی در جای جای استان خواهند بود.

*آغاز تشییع شهدای گمنام از اردوگاه شهدای هفت تیر به سمت میدان امام

کاروان شهدای گمنام از جاده کندوان وارد استان شد و در حال حاضر مراسم تشییع شهدای گمنام از اردوگاه شهدای هفت تیر به سمت میدان امام  شهرستان رامسر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مراسم استقبال از شهدا از محل اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر آغاز شد و قرار است پس از عبور از میدان امام و داخل شهر تا آخرین حوزه سرزمینی این شهرستان تشییع شوند.

همچنین کاروان دوم شهدا هم اکنون در شهرستان تنکابن حضور دارد و مورد استقبال و تشییع مردم شهیدپرور قرار گرفت.

براساس برنامه‌ریزی‌های ستاد گرامیداشت شهدای گمنام، برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین از شنبه ۱۱ تا پنج‌شنبه ۱۶ دی ماه امسال در سطح استان برگزار می‌شود.

 

 

مراسم تشییع استانی شهدا پنج‌شنبه ۱۶ دی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور در ساری انجام می‌شود و پیکر شهدا پس از تشییع جهت تدفین به شهرهای بهشهر، نکا و جویبار منتقل می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان نکا میزبان دو شهید گمنام ۱۸ و ۲۹ ساله به ترتیب از عملیات‌های کربلای ۵ شلمچه و بدر شرق دجله خواهد بود که در نیروگاه شهید سلیمی و بوستان شهدای گمنام خاکسپاری می‌شوند.

شهرستان بهشهر نیز میزبان دو شهید ۲۷ و ۴۰ ساله از عملیات‌ بدر شرق دجله خواهد بود که شهید ۲۷ ساله در روستای «برما» و شهید ۴۰ ساله در بندر امیرآباد خاکسپاری خواهند شد.

پیکر شهید ۲۰ ساله از عملیات کربلای ۵ شلمچه در دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری خاکسپاری خواهد شد.

همچنین پیکر شهید ۱۸ ساله از عملیات بدر شرق دجله در لاریم جویبار تدفین خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای گمنام دفاع مقدس میزبانی مازندران مراسم تشییع و استقبال شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آیین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام