Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@10:02:57 GMT

اقساط بدون بهره در خرید اشتراک کارت طلایی

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۲۱۷۲

اقساط بدون بهره در خرید اشتراک کارت طلایی

بنا به درخواست متقاضیان خرید اشتراک کارت طلایی و در راستای تکریم مشتریان، شرکت امدادخودروایران در اقدامی جدید، قابلیت خرید اشتراک انواع کارت‌های طلایی به‌صورت اقساطی و بدون بهره را فراهم کرده است.

ایکوپرس- رسول رمضانی، مدیرخدمات طلایی با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات اشتراک طلایی گفت: باتوجه به رضایت مشتریان از خدمات سطوح مختلف اشتراک طلایی، شرایط خرید تسهیل شده و متقاضیان خرید اشتراک کارت طلایی می‌توانند علاوه بر تخفیفات حداکثری موجود، از شرایط تقسیط بدون‌بهره نیز برای خودروهای صفر کیلومتر برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرخدمات طلایی درباره تنوع خدمات قابل ارایه توسط شرکت امداد خودرو ایران به مشترکان کارت طلایی گفت: پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، تامین قطعات استاندارد، کنترل کیفیت خدمات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو، خدمات امدادی نامحدود و شبانه‌روزی و انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای که توسط این شرکت برای دارندگان اشتراک طلایی ارایه می‌شود، بسیار اقتصادی‌تر از سایر روش‌های پوشش خسارت و نیز خدمات مشابه است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند ضمن مطالعه ویژگی‌ها و مزایای سطوح مختلف کارت طلایی در سایت امداد خودرو به نشانی https://096440.com/goldService ضمن برخورداری از تخفیفات حداکثری لحاظ شده تا (۶۰ درصد)، با آگاهی کامل نسبت به انتخاب کارت طلایی به صورت نقدی یا اقساطی بدون بهره، تنها با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ نهایی با احتساب تخفیف و بازپرداخت اقساط ۶ ماهه، به خرید کارت طلایی اقدام کنند.

دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت «اشتراک طلایی» از طریق اپلیکیشن ایساکو و یا با مراجعه به وب سایت www.096440.com و همچنین با شماره ۰۹۶۴۴۰ (زیر کلید۳) با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو ارتباط برقرار کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت ایران خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اشتراک طلایی خرید اشتراک کارت طلایی بدون بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت،  خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ