Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام امنیتی گفت: همزمان با نزدیک شدن به ساعت شروع راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت فرودگاه بین المللی بغداد، هواپیماهای آمریکایی در آسمان پایتخت عراق در حال پرواز و گشت زنی هستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام امنیتی گفت که همزمان با نزدیک شدن به ساعت شروع راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت فرودگاه بین المللی بغداد، هواپیما‌های آمریکایی در آسمان پایتخت عراق در حال پرواز و گشت زنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام امنیتی در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» افزود که یک هواپیمای آمریکایی صبح امروز بر فراز آسمان میدان «التحریر» (آزادی) در مرکز بغداد که بعداز ظهر شاهد تظاهرات میلیونی محکومیت جنایت ترور و شهادت سرداران شهید سلیمانی و المهندس خواهد بود، به پرواز درآمد.

بر اساس گزارش ها، گشت زنی گسترده هواپیما‌ها و پهپاد‌های آمریکایی همچنان بر فراز بغداد به ویژه مناطق مرکزی پایتخت ادامه دارد.

هزاران تظاهرکننده از صبح امروز (شنبه) برای شرکت در راهپیمایی میلیونی بزرگداشت سالگرد شهادت «رهبران پیروزی» (سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) و محکومیت جنایت خائنانه آمریکا به میدان التحریر در منطقه «کراده» در مرکز بغداد، پایتخت این کشور حرکت کرده اند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپاد‌های آمریکایی، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله جنایت‌کارانه با دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا صورت گرفت.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی حامل سردار شهید سلیمانی و المهندس در فرودگاه بغداد، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی پایگاه «عین‌الاسد» مقر نیرو‌های آمریکایی را در عراق مورد حمله موشکی قرار داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بغداد عراق هواپیمای آمریکایی محکومیت جنایت گشت زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان با اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین‌المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود