Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@03:53:54 GMT

شب گذشته خط لوله سکوی ۱۶ پارس جنوبی منفجر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۲۷۳۹

شب گذشته خط لوله سکوی ۱۶ پارس جنوبی منفجر شد

صراط:

شب گذشته حادثه‌ای در یکی از خطوط لوله انتقال گاز غنی متعلق به سکوی ۱۶ میدان گازی پارس جنوبی رخ داد که بر اثر این حادثه خط لوله دچار آتش سوزی شد.

این حادثه در ۱۰ کیلومتری این سکو رخ داده و برای سکوی ۱۶ پارس جنوبی مشکلی ایجاد نشده و تولید در این سکو هم اکنون ادامه دارد.

به گزارش مهر، این خط لوله ۱۰۰ کیلومتری دارای مشکلات فنی بسیاری بوده است که در طول زمان ۷۰ کیلومتر آن عیب یابی و تعویض شد اما ۳۰ کیلومتر باقیمانده نیز در دست تعمیر بود که پس از تزریق گاز غنی این حادثه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور ارزیابی صحت عملکرد این خط لوله ۱۵ میلیون متر مکعب گاز غنی به این خط لوله تزریق شده بود که منچر به آتش گرفتن این خط لوله انفجار شد.

هم اکنون این حادثه آتش سوزی مهار شده است و خوشبختانه تلفات انسانی نداشته و همه گاز تزریق شده در این خط لوله نیز تخلیه شده است و تعمیرات این خط لوله چندین هفته زمان خواهد برد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خط لوله انتقال گاز پارس جنوبی انفجار آتش سوزی صراط خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است