Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:42:02 GMT

جانشین کوپه ۹۳۷ GT مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۴۴۸۴

جانشین کوپه ۹۳۷ GT مشخص شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از autoevolution، شرکت خودروسازی ایتالیایی آلفارومئو قصد دارد تا یک کوپه دو درب کوچک به نام GTL را روانه بازار کند. دنیای خودرو منتظر این کوپه ایتالیایی کوچک است. برخی از خودروسازان و هنرمندان مجازی این حوزه مدت‌ها هیچ محصولی را به بازار عرضه نمی‌کنند. اما پس از گذشت مدتی آن‌ها خودروی جدیدی را با طراحی خاص در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز ایتالیایی سابقه جالبی در زمینه ارائه خودرو دارد. فقدان یک کوپه دو درب مقرون به صرفه در سبد محصولات این شرکت کاملا محسوس است. این شرکت کوپه ۴C را جهت رقابت با خودروی هیبریدی Valhalla شرکت استون مارتین ساخته است.

این خودرو‌های اسپرت هیبریدی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی ناشی از سوخت‌های فسیلی کمک شایانی کرده اند. از نام این کوپه می‌توان متوجه شد که جانشین احتمالی کوپه ۹۳۷ GT آلفارومئو خواهد بود. این خودرو بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ تولید شد. این ماشین کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر از Giulia و Stelvio آلفا است. احتمالا استقبال خوبی از آن خواهد شد. فروش این خودرو می‌تواند سود بسیار خوبی برای آلفارومئو به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید

فورد ماوریک هیبریدی، مسافت ۶۰۰ مایل را با یک باک طی کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت خودروسازی خودروی برقی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی