Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:45:10 GMT

استان سمنان به عطر ورود ۶ شهید دفاع مقدس معطر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۵۹۶۷

استان سمنان به عطر ورود ۶ شهید دفاع مقدس معطر شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به ایرنا بیان کرد: پیکر پنج لاله خوشنام دفاع مقدس برای وداع مردمی و تدفین در استان سمنان با استقبال مردم، اقشار، مسئولان از یادمان شهدای گمنام کوشک امام رضا(ع) شهر سمنان وارد استان شد.

سرهنگ محمدحسن سلامی  با اشاره به آماده سازی مکان خاکسپاری این شهدای گمنام افزود: صدا و سیما مرکز سمنان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، قرارگاه عملیاتی ۵۸ ذوالفقار ارتش، گروه پدافند هوایی محرم شاهرود و شهر بیارجمند، مقاصد تدفین این شهدای گمنام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیکرپاک شهید ارتش"حسین یونسیان" نیز همزمان با این شهدای گمنام تشییع و به خاک سپرده می شود.

وی افزود: شهید گمنام شهر بیارجمند نوجوان ۱۶ ساله از شهدای عملیات خیبر است که در جزیره مجنون به شهادت رسید، همچنین شهید گمنامی که در قرارگاه عملیاتی ۵۸ ذوالفقار ارتش شاهرود خاکسپاری می شود نوجوان ۱۷ساله از شهدای عملیات بدر در شرق دجله است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: شهدای گمنامی که در دانشگاه فنی و حرفه ای استان و صدا و سیما مرکز سمنان تدفین می شوند به ترتیب جوان ۱۹ ساله از شهدای عملیات کربلای ۵ در شلمچه و جوان ۳۵ ساله از شهدای تک دشمن در جزیره مجنون هستند.

سلامی خاطرنشان کرد: شهید گمنام گروه پدافند هوایی محرم شاهرود نیز جوان ۲۱ از شهدای عملیات والفجر۸  در جزیره گوارین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان افزود: نماز بر پیکر این شهدای گمنام ساعت ۹ دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مقاومت و تجلیل از شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اقامه می شود و آیین اصلی تشییع این لاله های خوشنام پنجشنبه ۱۶ دی ساعت ۹ از معرج شهدا در میدان سعدی برنامه‌ریزی شده است.

استان سمنان سه هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است./

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراسم تشییع سمنان شاهرود شهید شهدا بیارجمند شهید گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراسم تشییع سمنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراسم تشییع سمنان شاهرود شهید شهدا بیارجمند شهید گمنام حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهدای عملیات دفاع مقدس استان شهدای گمنام استان سمنان شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • هویت شهید گمنام در تبریز شناسایی شد
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد