Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: سرعت اجرای شبکه فاضلاب اهواز قابل مقایسه با گذشته نیست و سرعت اصلاح، تعمیر و توسعه شبکه فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم هفت برابر شده است.

او گفت: ۲ سامانه بارشی قابل توجه در چند روز گذشته بر اهواز تاثیر گذاشت که تنها ۱۰ نقطه این شهر دچار گرفتگی شد، این در حالی است که با این حجم بارندگی در گذشته ۲۰۰ نقطه دچار آبگرفتگی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی نژاد گفت: تاکید رییس جمهور بر تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز در نخستین سفر استانی وی به خوزستان و تخصیص اعتبارات ملی خوب به این طرح، سرعت تکمیل و اصلاح آن را به طور چشمگیری افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: پیش از سفر رییس دولت سیزدهم به خوزستان، تنها ۲۰ جبهه کاری فعال برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز وجود داشت که امروز با پیگیری وزیر نیرو و تاکید رییس جمهور، این شبکه در ۱۴۱ جبهه کاری فعال در حال اصلاح، تعمیر و توسعه است.

این مقام مسئول گفت: نتیجه مثبت و موثر اقدام‌های انجام شده برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در بارندگی‌های اخیر در این شهر به خوبی مشهود بود.

او گفت: روند اصلاح نقاطی در اهواز که در بارش‌های اخیر با آب گرفتگی قابل توجه روبه رو شدند آغاز و در گام نخست سه نقطه از این معابر اصلاح شد و امیدواریم تا پیش از بارندگی‌های پیش رو، چهار نقطه دیگر نیز اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت معضل بالازدگی فاضلاب و آب گرفتگی معابر اهواز با اقدام‌های اصلاحی شبکه فاضلاب این شهر تا پایان امسال به طور کامل برطرف می‌شود .

کرمی نژاد گفت: عملیات اجرایی اصلاح خط عبوری لوله یک هزار و ۶۰۰ میلیمتری فاضلاب اهواز از زیر خط راه آهن و خط ۱۴ کیلومتر طول دارد که ۸۷ متر اصلاحی آن از زیر سه خط موازی راه آهن عبور خواهد کرد.

او گفت: از این ۸۷ متر تاکنون ۵۲ متر اجرا شده و با تکمیل آن تا بهمن امسال، اتصال این خط به تصفیه خانه شرق اهواز سرعت می‌گیرد و با اصلاح خط عبوری این فاضلاب و اتصال به تصفیه خانه شرق اهواز، ۶۰ هزار متر متر مربع فاضلاب توسط این خط جمع آوری و به تصفیه خانه وارد می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری خدمات شهری شبکه فاضلاب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است