Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدحمید موسوی روز شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد افزود: بر این اساس ارائه خدمات حمل و نقل عمومی و خدمات مربوط به رزرو هتل و اقامت در مراکز اقامتی برای زائران و مسافران در مشهد فقط با ارائه کارت واکسیناسیون انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: به علت شیوع ویروس منحوس کرونا حدود ۸۰ درصد تاسیسات گردشگری شهرستان بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در طی سال گذشته زیان دیده اند و علاوه بر آن تعداد زیادی نیروی متخصص در این حوزه آسیب دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری مشهد گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروز و به دنبال آن فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اجرای طرح های نظارتی در این ایام با ۱۵۰ بازرس و ۱۰۰ نفر بازرس بسیجی دارای کارت شناسایی با قوت پیگیری و دنبال خواهد شد.
موسوی اضافه کرد: انجمن خدمات مسافرتی مشهد متشکل از ۵۲۰ عضو فعال با هماهنگی سایر نهادهای مرتبط در خصوص انسداد سایت های فروش غیرقانونی بلیت و رزرو هتل و اسکان در این حوزه پیگیری نمایند.

استان خراسان رضوی با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت پیش از شیوع کرونا میزبان ۲۷ میلیون زائر و مسافر بوده است.

برچسب‌ها سفرهای داخلی مشهد حرم امام رضا سید حمید موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفرهای داخلی مشهد حرم امام رضا سفرهای داخلی مشهد حرم امام رضا سید حمید موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نباتی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ لنگش تداوم دار در دست این گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش تشخیص داده شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در عین حال گرفتن عکس از دست حیوان تحت بیهوشی در دستور کار قرار گرفت و طبق عکس اخذ شده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

وی گفت: با توجه به جوش خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج و نظر به طولانی بودن مدت عمل و مراقبت‌های خاص بعد از جراحی که ریسک بالایی دارد تلاش می‌شود تصمیم به این کار ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

نباتی ادامه داد: هر تصمیمی چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال خطرات و ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 6090689

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد