Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: در بررسی و تجزیه و تحلیل به عمل آمده از آمار تصادفات محورها، با آمار ۳۲ درصدی تصادفات محور غرب در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ مواجه شدیم.

وی در ادامه افزود: در آمار ۹ ماهه تصادفات استان اصفهان، محور غرب ۳۲ درصد، محور شمال ۲۶ درصد، محور شرق ۲۴ درصد و محور جنوب هم ۱۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی را به خود اختصاص داده‌اند که محور غرب بیشترین آمار تصادفات و محور جنوب هم کمترین آمار تصادفات را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع همچنین گفت: از نظر تعداد تصادفات فوتی، محور شمال با ۵۳ فقره فوتی بیشترین آمار تلفات و محور شرق با ۳۰ فقره فوتی کمترین آمار تلفات تصادفات محورهای استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌اند و مهمترین علت بروز تصادفات در استان اصفهان، نداشتن توجه به جلو و حواس‌پرتی رانندگان می‌باشد که ۴۸ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان توصیه کرد: رانندگان عزیز هنگام خستگی و خواب‌آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکنند و در فصل زمستان با تجهیزات کامل رانندگی در جاده‌ها تردد کنند، همچنین از عواملی که منجر به پرت شدن حواس و تمرکز راننده حین رانندگی می‌شود، دوری کنند تا زمستان پیش رو منجر به حوادث ناگوار نشود.

انتهای پایان/۶۳۰۷۷/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان تصادفات پلیس خواب آلودگی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟