Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در بخشی از این اطلاعیه که یکشنبه شب منتشر شد آمده است ضمن شکر بابت نزول رحمت الهی به اطلاع می رساند وضعیت پیش آمده برای شهروندان عزیزمان در مناطق مختلف شهر اهواز که ناشی از حجم گسترده بارش ها بود حقیقتا موجب ناراحتی و تاسف است، اما لازم است به  مردم شریف اهواز  اطمینان دهیم که در راستای همکاری با مجموعه خدوم شهرداری اهواز و تلاش یکپارچه برای رفع مشکلات موجود ،پرسنل خستگی ناپذیر آبفا و پیمانکاران تلاشگر طرح های فاضلاب با وجود حجم گسترده بارش ها که قطعا از توان شبکه فاضلاب بدلیل کارکرد اختصاصی آن،برای دفع فوری خارج است از هیچ اقدامی برای کاهش سطح آبگرفتگی معابر کوتاهی نکرده و نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  روابط عمومی افزود این مجموعه با آمادگی از روزهای گذشته و در حال حاضر با استقرار در نقاط مختلف شهر اهواز نسبت به دفع آب های سطحی از طریق تلمبه خانه ها و شبکه فاضلاب مشغول به خدمت هستند و این تلاش ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت گرچه حجم بارندگی های اخیر و میزان آبگرفتگی معابر فراتر از عنوان «آب های سطحی» است اما با وجود تمامی اقداماتی که به صورت اضطراری برای مقابله با تبعات ناشی از بارش ها توسط شرکت آبفا انجام شده تا بخشی از مشکلات و گله مندی های مردم شریف اهواز را پاسخگو باشیم .

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است  اجرای توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب اهواز در بیش از ۱۴۰ جبهه کاری با هدف بلند مدت توسعه زیرساخت های فاضلاب اهواز انجام شده که طبق اعلام و پیگیری شبانه روزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و با حمایت استاندار و مسئولان استان و دولت این طرح ها طی ۲ سال به سرانجام خواهد رسید و آبفا استان با بهره مندی از توان و همت مهندسان و کارگران و پیمانکاران پروژه ها را در هر شرایطی به پیش خواهند برد.

روابط عمومی آبفای خوزستان اظهار امیدواری کرد در ساعات آینده با تداوم فعالیت ها و به ویژه همکاری آبفا و شهرداری و همچنین همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استان بخش عمده ای از مشکلات آبگرفتگی به پایان برسد.

 به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان ۱۳ نقطه در شهر اهواز بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده‌ است که تخلیه آب در مناطق که دچار آبگرفتگی شده‌اند در حال انجام است ولی خوشبختانه آب وارد منازل مردم نشده است.

پروژه توسعه و بهبود سیستم فاضلاب اهواز به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب و دفع آب های سطحی این شهر در حال اجراست و تاکنون ۵۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه برای اجرای آن تامین اعتبار شده است.

برچسب‌ها بارندگی آب گرفتگی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی آب گرفتگی خوزستان بارندگی آب گرفتگی خوزستان اهواز شهر اهواز بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز