Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا آبسوران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارسلان اسکندری از مرکز ماکو در گروه سنی نوباوه، آنیتا بال‌نور از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی نونهال و زهرا پورعلی از مرکز شماره یک ارومیه در گروه سنی ارشد رتبه های برگزیده و شایسته تقدیر رشته نقاشی را کسب کردند.

وی اضافه کرد: آیسو رشیدی از مجتمع شهید فرخی و هانا بافنده از مرکز شماره ۳ ارومیه هردو در گروه سنی نونهال نیز شایسته تقدیر در رشته سفالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: سارا حسینی از مجتمع شهید فرخی ارومیه در گروه سنی نوخوان و مینا خدایی از مرکز شماره ۱ ارومیه در گروه سنی ارشد نیز در رشته خوشنویسی به ترتیب مقام های برگزیده و شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

آبسوران بیان کرد: در رشته عکاسی نیز روژین پناهنده از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی ارشد برگزیده شد و ویانا یوسف پور از مرکز شماره ۳ ارومیه در گروه سنی نونهال، مهشید باقری از مرکز شاهین‌دژ در گروه سنی نونگاه و و آنیتا بال‌نور از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی نونهال شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی گفت: در این جشنواره دوسالانه ۲  هزار و ۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه ارسال شده بود که ۲۳۰ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

دوسالانه ملی هنرهای تجسمی "آفرینش" از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار  می شود.

برچسب‌ها عکاسی مهاباد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی هنرهای تجسمی ارومیه ماکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی مهاباد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان عکاسی مهاباد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی هنرهای تجسمی ارومیه ماکو ارومیه در گروه سنی مرکز شماره یک شایسته تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی