Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شهسواری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت که اسکان اضطراری در روستاها از جمله شهید چاه نصیری زر، حاجی آباد، چراغ آباد، جنگل آباد و رستم آباد به علت آبگرفتگی شدید به دنبال طغیان رودخانه های فصلی در حال انجام است.

به گفته وی ارتباط برخی روستاها نیز به طغیان رودخانه های فصلی قطع شده است و تعدادی از روستاها نیز در محاصره سیل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا بارش شدید باران طی شب گذشته در مناطق مختلف بویژه جنوب استان کرمان سبب آبگرفتگی در برخی مناطق شهری و روستایی شده است.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرده است که نیروهای کمکی امدادی از شهرستان های اطراف به برخی مناطق جنوبی از جمله قلعه گنج اعزام شده اند.

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود دسترسی به ۱۷ روستا نیز قطع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بارش باران سیل آسای شب گذشته موجب قطع فیبر نوری جیرفت - کهنوج در ساعات نخستین صبح امروز شد که با تلاش چند ساعت اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت اکنون ارتباط با این منطقه برقرار است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان تصریح کرد: بارش باران در شب گذشته موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه شهر کهنوج و آبگرفتگی چند منزل در چند محله این شهر شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران که از چند روز اخیر در جنوب استان کرمان آغاز شده از نیمه های شب گذشته شدت گرفت اظهار داشت: چهار روستا در سوغان و یک روستا در بخش مرکزی ارزوئیه نیز دچار آبگرفتگی شده است.

سعیدی ادامه داد: همچنین بارش باران در رودبارجنوب موجب طغیان رودخانه آموزش و پرورش و جاری شدن آب در خیابان اصلی این شهر شده که آب به برخی محلات حاشیه رودخانه و تعدادی از منازل این مناطق ورود کرده است.

وی اظهارداشت: برخی روستاهای بخش مرکزی رودبارجنوب نیز به دلیل شدت گرفتن بارش ها در شب گذشته دچار آبگرفتگی شده اند.

سعیدی بیان کرد: تیم های امدادی از جیرفت و کرمان به سمت رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج اعزام شده اند.

وی همچنین اظهارداشت که امروز محور ارتباطی رودبارجنوب- زهکلوت،ورودی زهکلوت نیز به علت طغیان رودخانه های فصلی در آبنماها تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

برچسب‌ها قلعه گنج کمپ اسکان موقت تخلیه کرمان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج کمپ اسکان موقت تخلیه قلعه گنج کمپ اسکان موقت تخلیه کرمان سیل طغیان رودخانه بارش باران شب گذشته قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم

روستای کوهستانی حصن آباد از توابع شهرستان زرند استان کرمان است. در این روستا سد خاکی وجود دارد که بر اثر بارش باران اخیر پرآب شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

پرآب شدن رودخانه روستای سراب گزنهله در پی بارش‌های اخیر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه