Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:42:05 GMT

اخبار کوتاه از مناطق غرب استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۱۳۰۶

اخبار کوتاه از مناطق غرب استان کرمانشاه

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،  فرماندار قصرشیرین گفت: استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل بازار می‌تواند موثر باشد تا با بکارگیری همه ظرفیت ها، اجازه ندهیم سودجویان در روند بازار خللی وارد کنند.

مرادعلی تاتار در جلسه تنظیم بازار افزود: براساس تفاهم نامه معاون رییس جمهور و سپاه از ظرفیت بسیج برای کنترل بازار کمک گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: فعالیت‌ اصناف باید در قالب سامانه تجارت انجام شود و اگر در چارچوب این سامانه انجام نشود آنها با مشکل مواجه خواهند شد.
تاتار اظهار داشت: با توجه به تحریم و مواد کمبود مواد اولیه کارخانجات، عده ای هستند که با احتکار مواد غذایی مشکل ایحاد می‌کنند از این رو باید با آنها برخورد کرد.
فرماندار قصرشیرین گفت: تامین کالاهای اساسی، توزیع و نظارت و بازرسی وظیفه کمیته ی تنظیم بازار است و باید به خوبی آن ها را انجام داد چون مردم وقتی ببینند دولت بر بازار نظارت می‌کند دلگرم می‌شوند.

                                                                 
ویزیت رایگان بیماران در قصرشیرین
به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور پزشکان متخصص در بیمارستان قصرشیرین بیماران این شهرستان به صورت رایگان ویزیت شدند.
رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین در این خصوص افزود: یکی از خصوصیات بارز سردار سلیمانی گره گشایی از مشکلات مردم بود و ما هم به تاسی از مکتب این شهید بزرگوار و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری با همکاری سپاه ناحیه قصرشیرین در راستای ویزیت بیماران این شهرستان به صورت رایگان اقدام می کنیمک.

دکتر رضا منصوری ادامه داد: متخصصان داخلی، کودکان و جراحی عمومی با همکاری سپاه و بسیج پزشکی شهرستان در بیمارستان قصرشیرین حضور پیدا کردند و به مردم ارایه خدمت کردند.
فرمانده سپاه قصرشیرین هم گفت: بیمارانی که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند از خدمات دارویی و دیگر خدمات پزشکی بهره مند می‌شوند.
سرهنگ پاسدار محسن دارابی تاکید کرد: این کار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی انجام شد و در آینده هم با همکاری سپاه ناحیه شهرستان و شبکه بهداشت و درمان و بسیج پزشکی تداوم خواهد یافت.

اختصاص ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای روکش آسفالت راه های روستایی قصرشیرین

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سرپل ذهاب گفت: با پیگیری های مستمر نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی،  قرارداد روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی  روستایی در شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه با ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار منعقد شده است.

حمیدرضا  مرادی مطلق افزود: به دلیل مناسب نبودن آب و هوا برای اجرای پخش آسفالت و رعایت دستورالعمل های فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور ضرورت دارد عملیات روکش آسفالت فعلا متوقف شود.

وی تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در شرایط مناسب نسبت به ادامه اجرای روکش آسفالت این راه ها طبق مفاد قرارداد اقدام می‌کند.

نواختن زنگ مقاومت در مدارس قصرشیرین

 به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ مقاومت در مدرسه شهدای روندی شهرستان قصرشیرین با حضور جمعی از مسوولان و دانش آموزان و معلمان به صدا درآمد.

فرماندار قصرشیرین در حاشیه به صدا درآمدن زنگ مقاومت به مناسبت  سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مدرسه شهدای روندی با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به روز جهانی مقاومت گفت: امروز ما وظیفه داریم که حافظ و نگهبان و پاسدار خون شهدایی باشیم که نامشان و یادشان نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی آزادیخواهان جهان مایه فخر و مباهات است.

مرادعلی تاتار افزود: ما وظیفه داریم در راستای نشر مکتب شهید سلیمانی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ولایت فقیه در بین نسل جوان بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم.

خانواده شهدا تاج سر ما هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خانواده شهدا تاج سر ما هستند و ما وظیفه داریم که در همه حال قدردان پدران و مادرانی باشیم که فرزندانشان را برای امنیت و آرامش امروز تقدیم کرده اند.

حجت‌الاسـلام شمس‌الله جلیلیان روز دوشنبه در حاشیه دلجویی از خانواده شهدا به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و روز جهانی مقاومت، افزود: ما باید ادامه دهنده و رهرو راه شهدایی باشیم که جانانه در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های والای این نظام الهی از خود گذشتند.

وی اظهار داشت: خانواده شهدا مایه عزت و افتخار ملت هستند و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا و ترس و هراس استکبار از این نظام الهی و اسلامی به برکت خون شهدایی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است که نامشان برای همیشه جاودان و زنده است.

در پایان از مادر شهید صفر نوری تجلیل شد،  این شهید متولد ۱۳۵۹ است که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۷ به عضویت بسیج ویژه در آمد و در حین ماموریت تعقیب و گریز گروهک ضد انقلاب در ۲۴ شهریور سال ۸۷ با اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

توزیع ۲۸ عدد بخاری و وسایل گرمایشی بین نیازمندان روستایی قصرشیرین 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت:  به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۸ عدد بخاری و وسایل گرمایشی دربین مددجویان  نیازمند روستایی تحت پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

بهمن کرداری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بخاری ها به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال خریداری و بین مددجویانی که مناطل آنها امسال از نعمت گاز برخوردار شده، توزیع گردید.

 وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد ریال جهت نصب کنتور و گازکشی منازل به مددجویان روستایی کمک بلاعوض شده است.

او گفت: یک هزار و ۳۵۰ خانوار قصرشیرین زیرپوشش کمیته امداد هستند و در طول سال خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت، هزینه های درمان، کمک هزینه تحصیل و موارد دیگر به آن ها ارایه می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

برچسب‌ها سرپل ذهاب آسفالت اصناف اعتبارات ویزیت قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب آسفالت اصناف سرپل ذهاب آسفالت اصناف اعتبارات ویزیت قاسم سلیمانی بهداشت و سلامت مناسبت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی استان کرمانشاه سردار سلیمانی خانواده شهدا سالگرد شهادت روکش آسفالت شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان