Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز دوشنبه در همایش نسل سلیمانی‌ها که در سالن همایش‌های فدک قرچک برگزار شد اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی همانند شکستن شیشه عطری بود که شکستنش  فضای جهان اسلام را مملو از عطر شهادت و مقاومت در برابر استکبار جهانی کرد.

وی افزود: شهادت شهید سلیمانی، مسیر معنوی و راه ایشان را در وحدت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی را تکمیل و ایشان را به عنوان الگویی تمام عیار برای جوانان آزادیخواه جهان تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز سرلوحه نوجوانان و جوانان انقلابی ایران اسلامی شده و امروز هزاران قاسم سلیمانی آماده مقابله با استکبار جهانی هستند.

اسماعیلی گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک انقلابی تمام عیار و تابع محض ولایت فقیه، مدافع حریم انقلاب بود و با حضور به هنگام در صحنه و دشمن شناسی توانست امنیت را نه فقط برای ایران اسلامی که در منطقه پایدار کند.

وی تصریح کرد: همه وظیفه دارند تا با بیان ابعاد مختلف شخصیت و تلاش‌های شهید سلیمانی در مقابله با توطئه استکبار، ایشان را به الگویی تمام عیار برای دانش آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی تبدیل کنند تا راه و مکتب شهید سلیمانی همچنان پر رهرو باقی بماند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در تشییع میلیونی پیکر شهید سلیمانی ثابت کرد که این شهید سرافراز اسلامی، به تمامی افراد جامعه تعلق دارد و حرکت در مسیر ایشان می‌تواند تمامی مشکلات امروز جامعه در حوزه‌های مختلف را رفع کند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری وقت آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون)، در مسیر فرودگاه بغداد ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ورامین قرچک قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ورامین قرچک دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ورامین قرچک قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی ایران اسلامی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم