Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد در این ابلاغیه آورده است: پیرو نامه شماره ۵۰۰/۴۷۸۴/د مورخ ۲۹ آذر سال ۱۴۰۰ مبنی بر لزوم برگزاری آزمون ها به صورت حضوری، ضمن تاکید بر مفاد این نامه، به دلیل مشکلات موجود در تامین خوابگاه در برخی از دانشگاه ها براساس پروتکل های بهداشتی، دانشگاه ها مجاز هستند بخشی از آزمون های ورودی های سال ۱۴۰۰ خود را به صورت مجازی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این ابلاغیه، این آزمون ها پس از تایید در شورای آموزشی هر دانشگاه قابل مجازی شدن است.

ابلاغیه معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور، به روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و نیز معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.

برچسب‌ها آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ابوالفضل باقری فرد دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی علوم پزشکی دانشگاه ها آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان

ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد