Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جریان حکمت ملی در ایران با بیان اینکه راه شهید سلیمانی ادامه دارد، تصریح کرد که آمریکا باید پاسخگوی خون فرماندهان پیروزی باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«سید ضرغام حسینی»، نماینده «سید عمار حکیم» و جریان حکمت ملی عراق در ایران در پیامی به مناسبت دومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش نوشت: یاد این شهدا همواره زنده خواهد بود و راه آنها نه تنها در عراق و ایران بلکه در میان تمام ملت‌های آزاده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی، وی در ادامه اقدام آمریکا به ترور شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را نقض آشکار حاکمیت ارضی عراق دانست و ادامه داد: آمریکا باید پاسخگوی خون به ناحق ریخته شده این شهدا و به ویژه میهمان عراق باشد.

نماینده جریان حکمت ملی عراق در ایران با تاکید بر اینکه آمریکا مجبور به ترک خاک عراق است، بیان داشت که ملت‌های منطقه خود قادر به حفظ امنیت غرب آسیا هستند و حضور آمریکا در منطقه ما تشدید کننده ناامنی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جریان حکمت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم

بعد از پیروزی تیم ملی فوتسال و کسب جام قهرمانی آسیا، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شود.

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌های بسیاری را از مسؤولان عالیرتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

کد خبر 748915

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل