Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر پس از ناکامی در انتخابات تکواندو گفت: خواستم پس از ۲۱ سال همراهی با شما از تک تک اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو تشکر کنم. فکز می کنم در این سال‌ها تنها رمز موفقیت ما همدلی میان اعضا بود و کمترین حاشیه را در این مدت دیدیم، بخاطر همین اساس که نهادهای بین‌المللی و مخصوصاً فدراسیون جهانی از فدراسیون تکواندوی ایران به نیکی یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات اعضای خانواده تکواندو بخاطر منافع شخصی خودزنی می‌کنند.

وی افزود: اعضای خانواده تکواندو باید مراقبت کنند تا این همدلی از بین نرود. تکواندو مال من یا ساعی یا هیچکس دیگر نیست و هیچکس حق ندارد این توانمندی که از جیب مردم برای آن هزینه شده را کنار بگذارد و بگوید من دیگر نیستم. 

رئیس سابق فدراسیون تکواندو، افزود: ساعی حق انتخاب دارد، اما کسی حق ندارد بگوید من دیگر نیستم. دلم می‌خواهد به عنوان بازوهای فدراسیون با تمام وجود به فعالیت خود ادامه دهید. این جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی ما نیازمند توجه هستند. اگر کوتاهی کردم من را ببخشند و قطعاً سوء نیتی نداشتم. 

پولادگر خاطرنشان کرد: من به اندازه‌ای که درک کردم فعالیت داشتم و اگر کوتاهی داشتم از همه حلالیت می‌طلبم مخصوصاً از خانواده‌ام که در این چند سال خیلی اذیت شدند تشکر می‌کنم، مطمئنا آنها از این اتفاق خیلی خوشحال هستند. برای هادی ساعی آرزوی موفقیت دارم و بار دیگر از همه حلالیت می طلبم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی