Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار «سعید فرجیان زاده» روز چهارشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان رزن ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار مقاومت، افزود: سردار سلیمانی، سردار فاطمی بود و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود در پیروی از ولایت قرار داده بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران این شهید والامقام را نمونه انسان برجسته ای می‌دیدند و حضور میلیونی در تشییع پیکر این شهید مُهر تاییدی بر نفوذ او بر قلب ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در آیین تشییع شهید سلیمانی فراتر از پیش بینی ها بود و این عزت، یکی از ثمرات مجاهدت‌های سردار دل ها بود.

سردار فرجیان‌زاده، تشییع شهید سلیمانی را بی‌نظیرترین مراسم تاریخ و نشان از عظمت شخصیتی این شهید بزرگوار دانست و گفت: رشادت‌ها و بخشی از عظمت روحی سردار پنهان است که آیندگان شاید بیشتر از ما به آن پی ببرند و این عظمت ثمره اخلاص و مجاهدت شبانه‌روزی او در طول ۴۰ سال گذشته بود.

به گزارش ایرنا، سردار حاج قاسم سلیمانی اسفند سال ۱۳۳۶ در خانواده ای فقیر در کرمان متولد شد و با ورود به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ فعالیت نظامی خود را آغاز کرد و در ادامه به فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان منصوب شد.

وی در سال ۱۳۷۶ به سمت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران منصوب شد و در ۴ بهمن ۱۳۹۰ از سوی فرماندهی معظم کل قوا به درجه سرلشکری نائل شد و تا زمان شهادت در  این سمت باقی ماند.

سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی در بامداد ۱۳ دی ماه سال ۹۸ نزدیکی فرودگاه بغداد در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی به خودرو حامل ایشان و همراهان به شهادت رسیدند. این حمله تروریستی به دستور مستقیم رییس جمهور آمریکا انجام شد. 

برچسب‌ها استان همدان رزن نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان رزن نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان رزن نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی سپاه پاسداران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟