Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:09:40 GMT

همه چیز درباره سئو تضمینی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۶۳۳

همه چیز درباره سئو تضمینی

 هر کسی که بدنبال خدمات سئو می باشد مهمترین سوالی که در ذهن دارد این است که آیا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو، تضمینی بابت کسب رتبه در گوگل به شما می دهد یا خیر. با جستجوی کلمه سئو تضمینی در گوگل متوجه این موضوع خواهید شد که برخی از شرکت ها تمامی خدمات خود را با تضمین صد در صدی ارائه می دهند و درصورتی که سایت شما در گوگل رتبه کسب نکند مبلغی از شما دریافت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی سایت ها نیز به شدت سئو تضمینی را نهی می کنند و ادعا دارند سئو تضمینی کلاهبرداری است. بی شک این دوگانگی باعث سردرگمی بسیاری از متقاضیان سئو می شود. در این مقاله به توضیح دقیق و واقعی درخصوص این موضوع پرداخته ایم.

قبل از بیان دلایل و توضیحات ، این اطمینان را به شما می دهم که خدمات سئو فقط و فقط با تضمین نتایج معنادار خواهد بود. اساسا یک قرارداد سئو بدون مشخص شدن اهداف سئو بی معنا خواهد بود. در یک قرارداد سئو می بایست مشخص شود که وبسایت شما در چه کلماتی و در چه مدت زمان قرار است به صفحه اول گوگل راه پیدا کند. حال فرض کنید کلمات کلیدی و کم و کیف آن در قرارداد تعیین شده باشد اما درصورتیکه اهداف سئو محقق نشود ، شرکت سئو هیچ مسئولیتی را برعهده نداشته باشد. در اینصورت بنظر می رسد بود و نبود قرارداد هیچ معنایی پیدا نمی کند. فرض کنید شما برای راه یابی به صفحه اول گوگل در دو کلمه "قالیشویی" و "قالیشویی در تهران" مبلغ 30 میلیون تومان با یک شرکت سئو قرارداد بستید و در قرارداد ذکر شده در مدت حداکثر 5 ماه وبسایت شما در این کلمات به صفحه اول راه پیدا می کند. فرض کنید مبلغ پرداخت شده و سایت شما هیچ رتبه ای در گوگل کسب نکرده. بفرض اینکه هزاران مقاله روی سایت شما منتشر شده و هزاران بک لینک و ریپورتاژ برای سایت شما خریداری شده باشد. زمانیکه سایت شما در صفحه اول گوگل نباشد حتی 1 ریال هم ارزشی برای شما نخواهد داشت. پس می توان نتیجه گرفت که شرکت سئو می بایست یک سازوکاری طراحی نماید که درصورتیکه اهداف سئو محقق نشود زیان وارد شده را جبران نماید.

یکی از مهمترین استدلال های شرکت های سئو که خدمات سئو تضمینی ارائه نمی دهند این است که رتبه بندی ها کاملا در اختیار گوگل هست و در نهایت این الگوریتم های گوگل است که تعیین می کند کدام سایت ها در نتایج بالاتر قرار بگیرند. پاسخ: هیچ شکی نیست که فقط و فقط الگوریتم های گوگل تعیین کننده رتبه بندی سایت ها است و هیچ کس هیچ ادعایی در این رابطه نمی تواند بکند. اما مساله این است که مفهوم کلمه سئو تضمینی به معنای این نیست که صد در صد اهداف سئو محقق خواهد شد.

مفهوم کلمه سئو تضمینی این است که در صورتیکه اهداف سئو محقق نشود زیان وارد شده توسط شرکت سئو تضمین می شود. زمانیکه شما یک گوشی موبایل را با ضمانت دو ساله خریداری می کنید به معنای این نیست که تا دو سال این محصول خراب نخواهد شد. بلکه این معنی را دارد که درصورتیکه در مدت دو سال خراب شود شرکت تضمین دهنده زیان وارد شده را جبران می کند. پس در سئو تضمینی هم قطعا این احتمال وجود دارد که اهداف سئو محقق نشود. اما در این صورت شما هیچ هزینه ای بابت سایتی که وارد صفحه اول نشده پرداخت نخواهید کرد. اگر بدنبال خدمات سئو هستید تنها چیزی که باید برای شما مهم باشد نتیجه سئو است. هیچ اهمیتی ندارد چه اقداماتی روی سایت شما انجام شده. مهم فقط و فقط نتیجه ست. شما می بایست بر اساس نتیجه قرارداد ببندید و بر اساس نتیجه پروژه خود را تحویل بگیرید.

شرکت سئو نیکان وب ، ارائه دهنده خدمات تخصصی سئو می باشد و تمامی خدمات سئو را با تضمین صد در صدی نتایج ارائه می دهد. کلمات کلیدی هدف با ابزار google keyword planner استخراج شده و در قرارداد ذکر می شود. مدت زمان محقق شدن اهداف سئو نیز در قرارداد قید می شود و در صورتیکه اهداف سئو محقق نشود مبالغ دریافتی بور کامل عودت داده می شود. همچنین هاست و دامنه با مالکیت صد در صدی مشتریان عزیز ثبت می شود و آموزش های لازم در خصوص حفظ مالکیت سایت و سلسه مراتب پسوردها به مشتریان داده می شود. شما عزیزان می توانید استانداردهای رعایت شده در پروزه های سئو که توسط نیکان وب ارائه می شود را از طریق وبسایت نیکان وب مطالعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس سئو تضمینی خدمات سئو رپرتاژ آگهی ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟