Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@01:57:29 GMT

«علی حاجی‌خانی» دبیر هیئت عالی گزینش کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۷۴۷

«علی حاجی‌خانی» دبیر هیئت عالی گزینش کشور شد

رئیس جمهور در حکمی علی حاجی‌خانی را به عنوان دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد اعضای هیأت عالی گزینش، «علی حاجی خانی» را به سمت دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم رئیسی به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی حاجی‌خانی

در اجرای ماده (5) آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب 25 مرداد 1377 مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیأت عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره (2) ماده (5) قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کارآمد با اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با نظارت مدبّرانه و دقیق بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدّانه کوشا باشید.

توفیقات آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

علی حاجی‌خانی، دانشیار علوم قرآن و حدیث دانشگاه تربیت مدرس بوده و سابقه سه دهه تدریس در دانشگاه را در پرونده خود دارد.

وی پیش از انتصاب به دبیری هیات عالی گزینش کشور، ریاست مرکز مطالعات فرهنگ و اندیشه دینی دانشگاه تربیت مدرس را برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم آیت الله سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم عالی گزینش کشور علی حاجی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • موسوی: سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا راهبردی بود
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان