Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:03:50 GMT

اعضای هیأت رئیسه فدراسیون تکواندو مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۳۷۷۰

اعضای هیأت رئیسه فدراسیون تکواندو مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون تکواندو صبح امروز برگزار شد و در پایان هادی ساعی با کسب 29 رای از مجموع 56 رای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شد.

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، هادی ساعی که در ابتدا 5 نفر را به عنوان اعضا هیأت رئیسه معرفی کرده بود خواستار تغییر در یکی از نواب رئیس و کارشناس خبره خود شد که با موافقت رئیس مجمع قرار شد برای این دو پست سرپرست معرفی شود و انتخابات برای رای اعتماد سه عضو دیگر هیأت رئیسه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود لشکری و عشرت شاه‌محمدی کاندیدای نایب رئیسی، آخوندی کاندیدای خزانه‌داری، غلامحسن ذوالقدری و مینو مداح به عنوان کاندیدای کارشناس خبره، پنج عضو هیأت رئیسه پیشنهادی ابتدایی ساعی بود که پس از موافقت رئیس مجمع رای‌گیری برای رای اعتماد شاه‌محمدی، ذوالقدری و مینو مداح برگزار شد.

عشرت شاه‌محمدی به عنوان کاندیدای نایب رئیسی دومی در نهایت 26 رای کسب کرد، اما با توجه به نرسیدن به تعداد 29 رای موفق به اخذ رای اعتماد مجمع فدراسیون تکواندو نشد تا هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو برای پست نایب رئیسی دومی خود نیز سرپرست مشخص کند.

غلامحسن ذوالقدری و مینو محمدی کاندیدای کارشناس خبره به ترتیب با 38 و 37 رای به عضویت هیأت رئیسه در آمدند.

حسین حسین زاده، فیض الله نفجم  و حامد علیخانی سه نفر از رئیسان هیأت‌های استانی هستند که به عنوان عضو هیأت رئیسه نامزد شده بودند که در مرحله دوم حسین‌زاده از 51 آرا ماخوذه 31 رای کسب کرد.

همچنین محمد کهندل هم با 36 رای نماینده باشگاه ها شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو تکواندو هادی ساعی فدراسیون تکواندو هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی